Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Vilket racing-sim ska jag välja?
<<   1, 2
3882 besök totalt
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Den ratten ni menar är bäst är alltså den här? På Logitechs hemsidor hittar jag bara "den dyrare" ni menar, dvs med kullagrade leder, stålvxl spak osv.?

Hmm...för de pengarna kan jag köpa en vettig luftkompressor...svårt val ändå. Jag börjar med spelet får vi se om jag "behöver" en ratt, jag har ju min gamla utan FF till att börja med i sånt fall...

tack för alla tips.

ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Många av oss här har nöjt oss med denna så även jag. Den kostar 1100-1200kr minus rabbaten. Jag tycker att den är kanon.

SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

Det är en sådan jag åker med - och jag har provat den dyrare röda varianten - och jag är inte man att känna någon extrem skillnad som betingar det högre priset.

Att man inte skulle känna när greppet försvinner, eller att man lättar från underlaget är klart överdrivet - det känns hur bra som helst.

/J

Citera
Morty
NYC
Här sen Jan 2003

Finns det någon som kan det exakta namnet på den "bättre" Logitech ratten (den med kullager och metall-kuggar)???

Jag har själv en ny Microsoft-ratt (vet inte vad den heter), som redan känns lite glapp (endast ett par hundra varv på GPL-ringen...) thumbs down

Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002

Morty skrev:
Finns det någon som kan det exakta namnet på den "bättre" Logitech ratten (den med kullager och metall-kuggar)???

Logitech Momo Force

direktlänk : http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=13&CONTEN . . . .

NYC
Här sen Jan 2003

Tackar!

Kollade med El-Giganten (som var billigast på pricerunner.com), men tydligen kan Logitech inte leverera denna ratt just nu...

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Momo Force = metall o så
Momo Racing = lite billigare

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Idag anlände min kopia av GPL så i helgen blir det mycket . Var faktiskt lite svårt att få tag på, till slut beställde jag från gamesmix.com (även F1 2002 thumbs up men den kommer nästa vecka förmodligen...av något konstigt skäl). Visade sig att min ratt som jag har till PS2-an funkar även i datorn så det ska bli kul. Det är en Thrust Master GT Racing och är säkert i lägre skalan av "bra grejor", men men, jag får pengar över till andra saker

Racingsimulatorer
Vilket racing-sim ska jag välja?
<<   1, 2
3882 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande