| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Fredag 5 november kl 19.00 - XLMS
|
2 besök senaste veckan (3913 totalt) |
|
Tack
Efter lite plockepinn fick jag ihop det. Jag hade skrivit Alms2001 i GDB raden i min player file. Jag blev desperat och ändrade till 2003 utan några större förhoppningar. Men det funkade (ingen aning varför). Så nu kan ni räkna in min för iallfall en halvtimme ikväll. _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Vi kör från modden.....
Vi kan börja lite tidigare: 18.30 Namn: rejsa.nu Lösen: rejsa Säsong: 2003 - alla klasser på en gång Vi kör ca 10 min sen rejsar vi....byter bana (och bil om man vill) och kör lika dant! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
|
||
|
Har prövat det några ggr nu och den hittar då inga spel över huvud taget. Har givetvis att den söker på internet och så men jaja blir väll inget race ikväll helt enkelt men inte så mycket att göra åt saken.
Tycker dock f1rst eller en ip adress är bra mycket smidigare och lättare att få att fungera. _________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Dom andra kör fortfarande men jag la av pga att jag inte gillar när folk försöker att köra genom andras bilar(rallycross är kul men inte i banracing).Men som man säger:"Shit happens" eller?
|
||
|
|
||
|
Nej Schumi det står inte för Rallycross.
Å det är på det viset att jag inte har kört något vidare på länge här i forumet, o en annan sak är att jag kör med vyn med hela bilen framför mig, så det är lite svårt att se på avståndet när man hinner upp framförvarande. Men nu ska jag hålla mig lite längre bak nästa gång.
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
Kan det vara så att du inte tillåtit Windows brandvägg att släppa igenom just detta spel? Det misstaget hade iaf jag gjort. |
||
Stig: Det är sådant som händer. Vi har alla puttat till någon nån gång! Det är bara att köra upp på banan igen... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Det var kul ikväll, bara man får ordning på speglarna.
Tror det är något fel på fysiken för GT och GTS klasserna. Svänger man inte in i kurvorna i tid, så går bilen rakt fram - eller snurrar runt. LMP675 funkade dock bra, så länge man inte gör allt för stora förar misstag. Hoppas vi kan göra om det snart igen. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Lite funderingar angående kvällens testrace( i går ),Kommer det att fungera med GT o GTS bilarna i serien om det blir många förare,Jag tyckte inte det fungerade så bra med dom bilarna,En hel del lagg
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Jag har inte ändrat något på setupen när jag testa offline på Laguna Seca, men det var väldigt noga att inte växla från 3an till 2an för snabbt då 2an är rätt "högt" ställd. Lätt att bakhjulen börjar spinna och man snurrar.
Men blir det mer lagg med GT bilarna? Hur är det möjligt?! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||
|
Stig:menade inte så!!!Menat som ett litet skämt,därför jag la till blinkgubben
Du ska absolut vara med och gasa,när vi körde rally online förr så skrevs det mycket som jag gjorde och det är ej allvarligt menat men ber om ursäkt för det.Mvh Schumi.
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Fredag 5 november kl 19.00 - XLMS
|
2 besök senaste veckan (3913 totalt) |