| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Något race i kväll(4/11) med XLMS modden eller???
|
1 besök senaste veckan (2471 totalt) |
|
|
||||
Vad är det som har hänt med F1C o Moddarna Stacken _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Jag testade att köra Laguna igår med AIn. Dom smiskar på i 1:25.xxx som bäst, och jag fick som bäst 1:37.4xx, 12 sekunder till har jag grymt svårt att tro
Men det var bara i kvalet, är det nån inställning på bilen man kan göra då för att få lite tryck?
_________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
|
så lite soppa som möjligt så kan man tjäna en halv sekund eller så
fattar inte hur folk kan köra så brutalt fort?! och jag tyckte jag hade koll på vart jag hade bilen.. (måste vara inställnings genier eller? )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
Du kan ju i spelet ställa in hur duktiga AI-förarna ska vara. De är rätt så aggresivt inställda..hehe Minska ner de lite så ska det funka bra... Sen när det gäller GT-bilarna så gör setupsen MYCKET. Jag provade lite med några SCC-setups och de funkade kanonbra på Porschen. Det blev en annan bil att köra. Jag låg inte ens så mycket efter Barneby så det säger inte lite... Jag förbättrade mina varvrider med ca 3 sek med en bättre setup.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Å tusan, ska se om jag kan hitta några på rscnet! Tack för tipset! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
Ingen aning . Jag skulle spela för några dar sedan och hade först problem med att komma in i lanet.
Varje gång jag skulle "refrecha" så låste sig spelet. När jag väl kom in så sa det bara KABOM. Försökte installera en annan mod igår och samma problem uppdagade sig. Och så var det det med att spelet laggade något hemskt när jag bara skulle köra lite själv. Och det var bara på GT-bilarna . Så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.
|
||||
Nej det har jag inte men det blir väl det jag får göra .
|
||||
Det är en Dell, P4, 1,6 GHz, 512 ram, geforce2. |
||||
Ja det förstod jag men jag tycker ändå det är
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Något race i kväll(4/11) med XLMS modden eller???
|
1 besök senaste veckan (2471 totalt) |