| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan till Säsong 5 av rejsa.nu online-liga
|
1 besök senaste veckan (5358 totalt) |
|
Anmäler mig, men kommer antagligen bara att köra lite då och då.
Kan hosta vid dom tillfällena om mina tekniska attiraljer orkar med (vilket dom faktiskt gjort innan). Har adsl 0,5/0,5 och kommer att ha 2/0,5 om en månad eller så. _________________ Pär Hylander |
||
brandväggen (antar att du menar routern..) är minsta problemet.. tror det var 3portar som ska forward'as
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
15 personer hittils!
NiklasM Kavic MartinS HOOPoo MatsN Stingray StigsRC SchumiKJB TobiasH Stacken CWaltgard Cawwa oveM MagnusH PerH Jag har startat en tråd angående ett testrace på fredag. Kan tyvärr inga andra kvällar men ni andra kan ju köra lite...Annars så blir det på fredag...då blir det rejsa heeela kvällen...frun är på fest så då får man passa på hehe
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
tydligen har Bredbandsbolaget fixat så vi är 2 st med samma modem så jag kanske inte syns på några dagar ,Troligen inte förrän måndag,just nu fungerar det men vet ej hur länge.
om det fungerar på fredag så är jag garanterat där _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Jag kanske inte kan komma på fredag ... men ikväll hostar jag om ni vill rejsa.
Strax innan 19.00 drar jag igång XFR Testing ... inget password |
||
|
Jag är gärna med och kör men, måste bara lösa bostadsituationen här i Stockholm först....
Polarn som jag bor hos(2pers i en 1'a på 25m2) blir nog inte glad om jag släpar dit min datorutrustning... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
20 personer hittils!
NiklasM Kavic MartinS HOOPoo MatsN Stingray StigsRC SchumiKJB TobiasH Stacken CWaltgard Cawwa oveM MagnusH PerH Rogge ThomasT jonaslarsson Barneby MicaelJohannssen Vi låter väl anmälan vara öppen en tid till..... 21 november hade jag tänkt mig att vi skulle börja! Klockan 19.00 EDIT: Lagt till Barneby och Micke. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Det kommer mer information under veckan exakt hur vi ska köra...
Men tanken är att vi ska köra alla klasser, alla årtal och alla banor. Banorna vi ska köra är det som XzibitA gjort till XLMS. De är verifierade att de funkar och det är det viktigaste! Ni vet alla hur det har krånglat med banor genom åren. På de banor som finns i rar-filerna måste ni göra en liten justering. När ni packat upp banorna under Circuits-mappen måste ni gå in i banans gdb-fil och ändra detta: Före: 2001_Estoril { Filter Properties = 04RACS RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 RaceTime = 360 RaceLaps = 240 Attrition = 0 Efter: 2001_Estoril { Filter Properties = 3 A3 B3 C3 D3 RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 RaceTime = 360 RaceLaps = 120 Attrition = 0 Då kan du köra banan i 2003 års säsong. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan till Säsong 5 av rejsa.nu online-liga
|
1 besök senaste veckan (5358 totalt) |