Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (5429 totalt) |
Hej!
Det var skoj igår, alla 36 varven. Jag är ledsen att jag hoppade ur servern så hastigt. Jag började dock bli väldigt sen till jobbet ![]() 993 Gt2 an jag körde, den med Scania spons, var lika skoj som alltid. En dryg handfull att köra, slet bakdäck så in i norden och var allmänt småjobbig att hålla på rätt köl. ![]() Brands Hatch, en underbart kul bana som växer för var gång som man kör där. Långlopp som detta gör jag gärna om. ![]() Trist för er som inte kom med i starten. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Problems!
Jag var med i starten men efter 8 varv dog programmet helt. Jag bara "hoppade" ut i windows, ingen varning, inget felmeddelande! Någon som råkat ut för något liknande??? Skitirriterande! Verkar som om det blev bra fajt ändå... ;-) //MG _________________ //Magnus Gens |
||
Re: Problems!
Ja jag såg din bil stå mitt på vägen och blinkade ett nåt ![]() Körde nästan in i den, missade den precis tror jag, hum eller a ja vetifan ![]() _________________ mvh Viktor Pousette |
||
Re: Problems!
Har aldrig hänt när jag kör men under tiden den laddar en bana så brukar mitt krascha rätt så ofta. ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (5429 totalt) |