| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Någon som ska gasa i kväll med XLMS 9/11?
|
1137 besök totalt |
|
Skitsugen på lite gasa med XLMS modden i kväll.Ska skjutsa tjejen och är hemma 18.10 och knallar in här igen och betar av så är någon sugen så rita en rad här bara
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Det bästa vore om någon annan än jag hostar för vi delar på en 0,5 lina för döttrarna kör mycket MSN så då kan det bli kraftig lagg
|
||
|
|
||
|
Tyvärr funkar inte Sonoma banan för mig,laggar något fruktansvärt och när jag hade en bil framför så blev det helt okörbart men så har denna bana alltid varit på min burk men jag säger som Arnold:I'll be back...
när jag fått nya burken som ALDRIG verkar komma!!!
|
||
|
Ja .. Sonama banan hackade rejält för mig också, det kanske det var därför den hacakde för er.
En sak till som är skum ... andra gången nu som bromsarna tar slut. Nån som vet vad man kan ändra? Eller är det en bugg? |
||
|
Jag testade 900 +675 dom flöt på kanon ,Men när jag bytte till GT så hackade det kanon mycket i bland (för det mesta) Så det är helt klart att inte GT fungerar lika bra som 675 o 900 när det gäller grafiken eller vad det nu är för fel
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Jag har också problem med att de laggar på visa banor, särskilt Mosport eller vad den hette, fast de spelar ingen roll vad jag kör för bil, är samma med alla. Likadant på andra banor också, fast tror att Mosport är den värsta för mig.
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Det är bara att hoppas att alla har samma problem på samma bana o med samma bilar ,annars kan det bli jäkligt orättvist i serien,Men det värkar som att det inte är så,Efter som fuze o jag har helt olika,Jag har bara problem med att det hackar med GT + GTS 675 +900 fungerar hur bra som helst på alla banor ,Både online + offline
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Testa att köra med dom största luftintagen till bromsarna. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Jo det var det jag hade nu andra gången ... samma sak dock. Måste bero på slarvig körstil då ...
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1137 besök totalt |