| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
testar att hosta
|
5034 besök totalt |
|
Hehe försåtr inte riktigt, jag tycker precis tvärt om mot vad dom flesta här tycker, är juh GT och GTS som är roligt, lite utamning, tycker LMP bilarna är lite för snälla, man kan göra precis vad man vill med dom och de bara följer med utan protester
eller har jag fel?
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Det kanske är så enkelt att vi som inte gillar GT klassen är för dåliga förare hehe,Vi kanske inte behärskar dom lika bra som er bättre förare,Jag ska i alla fal försöka lära mej att köra dom.Sedan är det väl så att vi har lite olika smak när det gäller bilspel,som tur är annars skulle alla köra bara ett spel,Men jag kan nog hålla med o matt GT är en större utmaning efter som dom är svårare att behärska.Det ska i vilket fall bli kul att få köra alla klasser i serien.Även att man hamnar långt ner i resultaten
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Skall prova dina setups, så fort spelburken är igång. Tackar på förhand, är det samma feeling som i Nascar och TA mod:en är dom superba
_________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Testade lite med GT-bilarna på Laguna Seca.
Porscharna är jag hyffsad vän med...Här får jag till tider på höga 1,38. BMWn och jag gillar inte varandra alls...låga 1,40!!! 360'n gillar jag! Här får jag höga 36or...Den går ganska hyffsat! Ska testa lite på några andra banor...Laguna är en lite speciell bana... Sen ska jag gå över till sorgebarnen, GTS...så jäkla svåra! Men, men... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Sorry CW ... jag höll på att insallera en dator till i hemma nätverket så jag hade lite strul.
Nytt försök i kväll? |
||
|
|
||
|
om bilen understyr vid låga hastigheter men överstyr vid höga kan ni prova att mjuka upp "anti-rollen" fram samt ha mer vinge bak. Eller så kan ni prova att styva upp bakfjädrarna lite.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag har inga större besvär med styrningen nu alt värkar fungera bra,kanske lite fin justering bara sen ska det nog funka,är nere på 1,36 med Porsche nu ungefär samma med 360 så nu är det bara att hitta var gränsen går för GT bilarna,Nu måste jag bara försöka att få det att fungera att hosta,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
testar att hosta
|
5034 besök totalt |