| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen 8/11 20:00
|
<< 1, 2, 3 6081 besök totalt |
|
Buääääääääähhhhhhhhh
Missade halva Alfa inslaget......
/me slår pannan i bordet Hrmpf...fick iaf höra lite gtv-SEX sång iaf Blir till att kolla in reprisen till helgen då...
_________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||
Går väl repris på lördag va? _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
|
Motorjournalen har ju aldrig varit ett dåligt program men det känns som dom kommit in i andra andningen och har mer kul på jobbet,vilket på ett trevligt sätt smittar av sig genom TV-rutan
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
Alfareportaget var grymt.
Det som kanske saknades i DTM reportaget var väl hur enormt det som Mattias har lyckats med faktiskt är. Sen några varv på en regnig bana är drömförutsättningarna direkt. _________________ Daniel Steiner |
||
|
|
||
|
Tyckte det var kanon som vanligt!
Men bara för att det var kanon betyder det inte att det kunde putsats Jag tyckte iof DTM-inslaget var helt okej, man satt o led med dig Peter att det var blött precis som med Porsche CGT. Men kunde man inte klippt in några extremt korta snuttar med toktight racing från DTM, gärna något klipp från senare år och något från förr. Det hade livat upp inslaget ett snäpp tror jag. (sen hur det är med tillgång på material man får använda vet jag ju inte men DTM borde åtminstone ha eget promofootage?)
Det märks att ni alla kommit in i det hela med trevlig närvaro överlag. Hoppas startsträckan blir kortare i vårsäsongen
Tack för en härlig säsong (och att en bunt fick komma o hälsa på). Programmet är en trevlig blandning av olika sorters roliga bilar, lite humor och småmys! _________________ Magnus Thomé
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen 8/11 20:00
|
<< 1, 2, 3 6081 besök totalt |