| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GT4 med Mclaren F1 på Ringen
|
1201 besök totalt |
|
Förarprestationen och bildkvaliten kan kanske diskuteras, men jag vill ha det liret. http://streamingmovies.ign.com/cars/ _________________ Anders Hansson |
||||||
dom har NTSC (never the same color.. ) och vi pal,
har du modchip kan du spela ntsc spel på din pal ps2:a (det är det modchipet gör förutom startar backup kopior... )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
|
Jag har ingen PS2, tänkte köpa en när dethärade liret kommer ut.. Kanske skulle jag passa på när jag är i USA och sedan chippa den närjag kommer hem?
Det vore iofs döddstraff att köpa tv-spel på semestern, lär ju sitta klistrad vid burken tills det är dags att åka hem.. _________________ Anders Hansson |
||||||
|
|
||||||
Det kan vara värt att tänka på att vi använder oss av 230V här medans det är 110V som gäller på andra sidan pölen. Så om du köper en PS2:a där på andra sidan kan det bli lite jobbigt när du kommer hem. Fast du kanske redan har tänkt på den saken.
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
Det är egentligen inget problem, finns en uppsjö produkter som löser det problemet.
_________________ Anders Hansson |
||||||
Jo, i och för sig, om man vill ha en till pryl att hålla reda på. Fast priset är kanske förmånligare i USA så det kan vara värt det? En annan sak jag kom att tänka på är att en PS2:a från USA borde ge NTSC ut till tv:n istället för PAL. Nyare tv-apparater brukar klara det men det kan vara ett tips att kolla så att tv:n hemma klarar NTSC. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1201 besök totalt |