| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Magny Cours - Server 1 [offline] + Resultat
|
1 besök senaste veckan (2158 totalt) |
|
Jag hittar inte heller servern HOOPoo. Du måste starta om din dator skulle jag gissa. Annars hittar vi inte dig. Jag har varit tvungen att starta om datorn för att folk skall hitta spelet när man "startat om".
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
FANFANFANFANFANFANFAN!!!!!
Spelhelvetet KRASCHADE mitt i alltihopa, låg och jagade för fulla muggar på plats 5. Fansjävlar.
/J |
||
|
Ja visst tusan var det ett gött race!
Jag råkade knuffa till en 360 lite omilt, lät den åka före - ursäkta!! Nästa söndag på Sugo - då jäklar!!!!
/J |
||
|
Var jobbigt att jaga Kalle men när jag lyckades hålla mig på banan tog jag nästan en 0,5 sek per varv. Var som närmast under sekunden från honom. Tyvärr blev ju däcken lite misshandlade och då blev det några misstag så jag kom alldrig ikapp och om Kalle. Sorry till den jag råka putta lite på i starten.
Verkar ha blivit 5:a totalt mindre en 1 sekund ifrån ove M
_________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Jo det var lite nervigt när du kröp närmare hela tiden.
Hade bestämt mig för att ta det jävligt lugnt i chicane och inte göra en rundpall där. Blev aldrig riktigt kompis med bromsarna heller som du kanske såg
Stora rökmoln efter mig hela tiden. _________________ Kalle Larsson |
||
Jo vän med chikanen var man aldrig, en rejäl snurr blev det där och några ggr när man smaka grus. Jo speciellt i hårnålen låste du bromsarna och man fick åka genom ett rökmoln ett par ggr. Sen hade jag glömt bort skärmsparar läget så då blev det att smaka grus igen när man inte såg hur banan svängde och man fick sträcka sig efter musen.
_________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Hej, det var ett kul rejs så länge det varade. Min uppkoppling har strulat som fan den senaste veckan. På sjunde varvet försvann den. Efter ett tag så lade mitt spel ned, trist som fan.
Det var rätt tätt innan dess, Kalle och HOOPoo körde ju sitt eget rejs, men från mig och bakåt var det inga större avstånd. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Magny Cours - Server 1 [offline] + Resultat
|
1 besök senaste veckan (2158 totalt) |