| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Lördag 20 november kl 17.00 - XLMS [offline]
|
1944 besök totalt |
|
Tack för rejsen ikväll! Det var skit kul!!!
Både på Estoril och på Road Atlanta... Estoril hatade jag ibörjan men nu börjar jag tycka att den är rätt så kul! Kul när det svänger lite... 675-bilarna på Road Atlanta är himmelriket. Jäklar var dessa bilar går. I sista rejset provade jag en Mazda med wankel-motor. Jag höll på att bli döv. Motorn varvar ju så mycket! Mazdan gick skitbra! Nästan lite bättre än Nissan-bilen. Hoppas att det gick bra att koppla upp sig mot min server! Jag hade iallafall inget lag, hehe... Tänk er GTR på en dedikerad server och denna uppsättning! *mums* _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
min dator klarar inte av GTR.. så jag tänker inte den tanken..
(jag bara drömmer om den ![]() )
estoril måste ha byggts av samma snubbe som catalunia.. för dom är ganska lika med små förändringar..
jag har fortfarande små problem att hålla GT porschen på vägen alla gånger, några bra tips på hur man gör hårda inbromsningar utan att det låser sig? _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
Tyvärr så åkte jag ur i andra racet och när jag skulle prova att gå in så blev det:gameroom closed
|
|
Jag lyckas inte heller hämta något från konis sida.
Kan browsa kataloger och så, men det går inte att ta hem något. Saknar till exempel Estoril som vi skall köra imorgon och jag har letat som tusan men jag hittar den inte nån annan stans. _________________ Christian Waltgård |
|
|
|
Jag kan också skicka till någon som behöver...
Såg också att Konis sida tydligen inte funkar... Det går dock utmärkt att ladda ner banorna här: ftp://66.98.158.95/f1c9902/xlms/ xspec xspec är anv namn och lösen... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Lördag 20 november kl 17.00 - XLMS [offline]
|
1944 besök totalt |