Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hallå var är ni!!!!
<<   1, 2
3484 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

gzon skrev:
...
Dock bör man nog inte sitte för länge för errorsymbolerna är nog tämligen epelepsiframkallande.

Du kan inte surfa genom att använda bara ipnumret för då får du alla dessa. Om du däremot lägger in ipnumret i hostfilen så dyker alla bilder upp som det ska. Du kan behöva tömma din cache, antingen med CTRL-F5 eller genom att tömma den i browserns inställningar.

Karlskrona
Här sen Feb 2004

gzon skrev:
Skönt att den är upp någorlunda. Dock bör man nog inte sitte för länge för errorsymbolerna är nog tämligen epelepsiframkallande.

Error symboler?! Inte fått en enda!! Dock funkar det din fint och surfa på DNS namnet!!

Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Galne skrev:

Error symboler?! Inte fått en enda!!

Du skulle ha varit med under lör/söndag innan man hade uppdaterat sin egen hosts, DNSentryt (det nya) slog igenom sent i går em.

Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003

Äntligen är rejsa tillbaka thumbs up Har hunnit med en tur till Tyskland istället

Philip Lundh
Citera
tvåtaktsmicke
Örnsköldsvik
Här sen Sep 2003

ÅÅÅÅÅÅÅH det funkar igen.

Hej kompisar jag har saknat er

Är det nyttigt att känna saknad över ett forum på internet? Det dröjer nog ett tag innan jag kommer att göra mig lustig över småglin som tycker att Lunarstorm är universums mittpunkt igen.......

Katrineholm
Här sen Aug 2004

Magnus Thomé skrev:
gzon skrev:
...
Dock bör man nog inte sitte för länge för errorsymbolerna är nog tämligen epelepsiframkallande.

Du kan inte surfa genom att använda bara ipnumret för då får du alla dessa. Om du däremot lägger in ipnumret i hostfilen så dyker alla bilder upp som det ska. Du kan behöva tömma din cache, antingen med CTRL-F5 eller genom att tömma den i browserns inställningar.

Vet ej vad som hände men nu funkar det.

Acke
Gotteborg
Här sen Okt 2003

Niklas skrev:
rätt skön abstinens man fick av att det var nere.. jag undrar hur många andra forum det har gnällts på för att detta varit nere

locostforumet fick sig oxså en tråd..

Hallå var är ni!!!!
<<   1, 2
3484 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande