Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Webb hotell ?
511 besök totalt
lindgren
Katrineholm
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Webb hotell ?

Jag har suttit nu i flera dagar och gnagt på mina nagelband pga att siten har varit nere! Det är inte snällt att låta mig vara utan rejsa.nu

om man skulle lägga denna sida på ett bra webbhotell kanske man skulle slippa downtime....
Eftersom att jag vet, att flera med mig sitter med burkar på webbhotell kanske vi kan skaka fram en vettig lösning om du kan tänka dig att skiljas från den fysiska kontakten?

+att om du kanske får sponsring så har du backuplösningen löst åxå...

Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re: Webb hotell ?

lindgren skrev:
Jag har suttit nu i flera dagar och gnagt på mina nagelband pga att siten har varit nere! Det är inte snällt att låta mig vara utan rejsa.nu

om man skulle lägga denna sida på ett bra webbhotell kanske man skulle slippa downtime....
Eftersom att jag vet, att flera med mig sitter med burkar på webbhotell kanske vi kan skaka fram en vettig lösning om du kan tänka dig att skiljas från den fysiska kontakten?

+att om du kanske får sponsring så har du backuplösningen löst åxå...

Vore väl en suverän lösning, och då kanske Rejsa får betydligt bättre bredbandförbindelse och klarar högre besöksiffror utan att sega ihop...... thumbs up thumbs up thumbs up om ni kan hjälpa Magnus

Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003

Tycker att rejsa är en jäkligt stabil sajt allt som oftast även om uppehållet tog hårt på nerverna, men det är ju inte ofta rejsa ligger nere som tur är thumbs up

Citera
Foruminfo/frågor
Webb hotell ?
511 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande