Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
511 besök totalt |
Webb hotell ?
Jag har suttit nu i flera dagar och gnagt på mina nagelband pga att siten har varit nere! Det är inte snällt att låta mig vara utan rejsa.nu om man skulle lägga denna sida på ett bra webbhotell kanske man skulle slippa downtime.... Eftersom att jag vet, att flera med mig sitter med burkar på webbhotell kanske vi kan skaka fram en vettig lösning om du kan tänka dig att skiljas från den fysiska kontakten? +att om du kanske får sponsring så har du backuplösningen löst åxå... _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||
Re: Webb hotell ?
Vore väl en suverän lösning, och då kanske Rejsa får betydligt bättre bredbandförbindelse och klarar högre besöksiffror utan att sega ihop...... ![]() ![]() ![]() |
||
Tycker att rejsa är en jäkligt stabil sajt allt som oftast även om uppehållet tog hårt på nerverna, men det är ju inte ofta rejsa ligger nere som tur är
![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
511 besök totalt |