Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2967 totalt) |
Jag har fått ang nytt PM, är det samma sak måntro? |
||||||||
PM har funkat men inte att du har fått mailmeddelande om att du har ett PM att läsa. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
||||||||
Jo ,det var det jag hade fått. iofs kl 09.01 idag och då kanske mailen hade börjat fungera. |
||||||||
Magnus fick till det med smtp inatt , vet inte vad jag har gjort för fel (blockar dns-uppslag ifrån vissa dmz adresser) med "min" (läs hemlig kunds) brandvägg men det skall nog lösas det också. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Nu funkar även RSS-feeden. Fick bli en liten luring för att rejsaservern skulle hitta rejsaservern
![]() I hostsfilen var inskrivet det nuvarande officiella ipnumret till servern men det gick inte att surfa på det ip't genom att studsa på brandväggen av någon anledning. Så jag la in "fusk-ip't" i hostfilen istället så den går direkt istället för via brandväggen vilket funkar bra. Håller tummarna att detta inte förvirrar någon annan funktion. Ser okej ut än så länge iaf ![]() _________________ ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2967 totalt) |