Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1771 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
Jag får tacka herr server-donator för ett GRYMT race!
![]() ![]() Har man inte en sportig hatt mot hårdingarna får man leta race längre ned i leden. ![]() /J - fortfarande ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Tack själva!!! Det var en riktig fajt vi hade där J. Det är grymt nervöst att ha någon 0,5 sek bakom hela tiden. Minsta lilla misstag så är man borta!
Sugo är verkligen en kul bana!! Det blev väl en 60-70 varv totalt under kvällen! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
Det är svårt att ligga nära, och leta luckor och INTE ramma framförvarande.
Hade skapligt darr i vänsterfoten på slutet (hade den konstant i närheten av bromspedalen). ![]() När man väl kom förbi började man slappna av och göra dumma småmissar. ![]() /J |
||||||||||||||||||||||||
Jahapp - nere i 1,39 blankt nu - nu är det bara till att kapa ytterligare 2 sekunder per varv för att hänga med toppen...
![]() /J |
||||||||||||||||||||||||
Du ser SAM, det går bara man tränar ![]() BTW. Ingen som känner för att rejsa lite ikväll??? Kan tyvärr inte hosta, men nån annan kanske.... _________________ /Dusan Reljanovic |
||||||||||||||||||||||||
Jag som körde 1,37 blankt som bäst och hade mer att ge men man är ju inte hemma på söndag så det blir en motståndare mindre Fuze däremot som är nere på 1:34,5 är riktigt snabb! _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
Trycker mer på gasen och mindre på bromsen och svänger när banan gör det ![]() Sen kan det hjälpa endel om man ändrar endel i setupen så bilen beter sig bättre. om jag hade en ordentlig setup som inte så understyrd och led av bumpsteer i stora mängder skulle det säkert gå fortare. _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||||||||||||||||||
Jag överväger skarpt att ge upp...och koncentrera mig på den riktiga bilen istället....
![]() /J |
||||||||||||||||||||||||
Jag ligger på 1:38 nu och bilen understyr massor, har pillat och ändrat på det mesta nu men inget verkar hjälpa. Någon som känner att de har en neutral och fin setup och vill dela med sig några tips? Varför understyr det så mycket på denna bana?? ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1771 besök totalt |