Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8093 besök totalt |
Missa inte Race of Champions.
Lördag kl.19.00 på Eurosport sänds Race of Champions. Missa inte det ![]() www.raceofchampions.com |
||||
|
||||
Re: Missa inte Race of Champions.
Åhå! Jag har ju programmerat in på telefonen att det är på söndag ![]() ![]() Vil bestämt minnas att dom flaggade förra veckan för söndagen ![]() Whatever-för att vara på den säkra sidan så bänkar jag mig på båda dagarna framför tv:n med popcorn och en 2,8:a ![]() ![]() ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Påminnelse!
Idag är det dags! Fantastiskt vilka deltagare man fått ihop: Sverige: Kenny Bräck och Mattias Ekström Tyskland: Michael Schumacher och Armin Schwarz Frankrike: Jean Alesi och Sebastian Loeb USA: Jeff Gordon och Jimmie Johnson England: David Coulthard och Colin McRae Finland: Marcus Grönholm och Heikki Kovalainen ![]() ![]() |
||||
Jag visste inte ens att något sånt här existerade. Tack för uppmärksammandet! Det här får jag ju bara inte missa. Fast tyvär har jag lite svårt för att kolla på motorsport då jag alltid somnar tack vare det mysiga surrandet från alla motorer.
![]() Ps. Är det Kenny man skall heja på? |
||||
1983: Scottish Junior Kart Champion 1984: Scottish Junior Kart Champion 1985: Scottish Junior Kart Champion 1986: Scottish open Kart Champion British Super Kart 1 Champion 1987: Scottish open Kart Champion British Super Kart 1 Champion 1988: Scottish open Kart Champion 1989: Dunlop/Autosport FF1600 Champion P&o Ferries Junior FF1600 Champion 1st Le Mans 24 hours (GT Class) _________________ Johan Meissner |
||||
|
||||
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
lite imponeradne av Koskinnen.. man har inte hört ett ljud om denne talang, för det får man väl ändå säga att han är..
undra vad han tänkte när ferrarin pajjade, hevonnen reikö.. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||
Egentligen borde jag skriva nåt om finnar och bilkörning här...
Fast jag är mest irriterad över intervjuerna under Nations cup-sändningen. Nåja, tre timmar bilunderhållning på bästa sändningstid en lördag kanske får duga ändå. Asfalt var inte lika kul som grus att se på. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Fick en känsla av att den röda ferrarin pajade(något strulade) även då schumi körde. Men han skyllde på att han trodde rejset var klart. Sällan att han skulle göra bort sig så.
Nåja han är hårt hållen med vad han för köra för bilar samt vad han får uttala sig om. Det var oxå mycket märkligt att finnen inte interjuvades efter han oxå fick fel på den röde Ferrarin! Tillförlitlighet och Ferrari its a no ,no ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8093 besök totalt |