Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Fotografering under 2005
5380 besök totalt
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Fotografering under 2005

Jag har alldeles nyss startat en egen firma som har webdesign som största specialité men även lite fotografering inom motorsportsammanhang! Hoppas på att kunna bli ackrediterad som fotograf till kommande säsong av SSK och kunna komma ut och fota spännande race under säsongen 2005! Är nämligen avdankad kartförare och man måste ju fortfarande hålla surret uppe även om man inte sitter i stolen själv!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re: Fotografering under 2005

kartingman skrev:
Jag har alldeles nyss startat en egen firma som har webdesign som största specialité men även lite fotografering inom motorsportsammanhang! Hoppas på att kunna bli ackrediterad som fotograf till kommande säsong av SSK och kunna komma ut och fota spännande race under säsongen 2005! Är nämligen avdankad kartförare och man måste ju fortfarande hålla surret uppe även om man inte sitter i stolen själv!

Ta kontakt med 9-timmars!!! De söker en fotograf till hela serien. Inkomst blir från försäljning av bilder till teamen för deras sponsorer och teammedlemmar osv. 9-timmars har egen officiell gästbok här på forumet så skriv där :-)

Uppsala
Här sen Feb 2004

Trådstartare
NYTT FÖRSÖK

Försöker återigen få kontakt med någon som kör SSK-serien! Undrar om det finns intresse att om möjligt köpa bilder av mig på CD under säsongen 2005? Visar det sig att det finns stort intreesse för detta kan jag känna mig varmt välkommen till Kullen och de andra banorna under nästa säsong!
Tacksam för svar och visat intresse!

Eslöv
Här sen Mar 2004

Bilder är någonting som alla team behöver på ett eller annat sätt..

I år så har det framförallt varit Samer... som har fotat för SSK-del. Jag fattar det som att ssk har köpt alla hans foton.
Sen har det varit en fotograf som tagit kort och sen sålt framkallade..

Själv skulle jag vilja ha bilder på skiva som man kan lägga ut enkelt på hemsidan..

Jag vet inte om ssk har planerat att sälja Samers bilder nästa år??

Jag tipsar dig att ta kontakt med John Graff som är ordförande i SSK http://www.graff.cc

/Ted

NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Tack Ted! Är nämligen bästa vän med Joakim Ahlberg som du tävlat mot förut i R5-cupen så via honom och våra tidigare drabbningar på kartingbanan har detta ämne dykt upp!

Fotografering under 2005
5380 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande