| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 3 XLMS (GTS) @ Jarama - 12 dec ***
|
5959 besök totalt |
|
mig spelar det ingen roll vi kan köra utan depå stopp men jag tycker halva grejen med rejset är borta då, visst kan man ligga och mata 18 varv på en tank och en uppsättning däck men hur kul är det?
mina 2öre.. _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
Jag håller med Stingray här. Det är roligare med depåstop.
När det gäller Kavic ser jag inga proplem heller, det är ju bara att räkna bort ett varv efter målgången. Det är ju placeringen som räknas och den ser man ju i reprisen. |
||
Kommer antagligen att gå i depå ofta ändå
Men det är ett intressant tillägg i racen, med depåstoppet. Annars så är det du som bestämmer, ändra ifall du tycker det behövs. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
Men det tar han så gärna, han har väl ingat för sig kan man tänka ...
Skojja bara ...
Det kan jag ta på mig att göra efter varje race så får Niklas lite mindre att göra. |
||
|
OKI! Då kör vi med depåstoppet. Det är oneklingen en extra krydda i rejsingen. Det är nästa så att vi ska ha två depåstopp varannan vecka då det är långlopp. Vad säger ni?
Cawwa: Strular det så får du gärna kika på replyfilen. Det vore snällt. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
yep Niklas : låter bra med 2stop på lång lopp och 1 på sprint lopp, depåstop gör att man rör om lite mer i oredan..
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
|
||
beror på *teamet med marlbro reklamen* (ok långsiktigt med att röka på för att ferrari har cigg reklam från marlbro hur fan det nu stavas...)
||
|
|
||
|
Jag kan inte joina!
När jag skrivit in lösenordet och trycker på join så händer inget... Misstänker brandväggen, installerade SP2 förra veckan. Men även när jag stängt av den kommer jag inte in... EDIT: glöm det. Jag kom in. _________________ /Ove Mörk |
||
|
Grattis Schumi till segern,det var nog mitt sista racet med denna moden,det är ju ingen ide att försöka när det inte fungerar ,Var tvungen att gå två gånger i depå för att jag fick stop an go, gjorde alt rätt
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
bra rejsat, kom sist som vanligt...
grattis shumi till segern råkade putta av niklas & co i starten sorry för det, sen fick jag överhettade framdäck så jag gled in i muren och tappade splittern, så det blev ett tidigt stop.. (snodde niklas depå plats.. fattade ganska snabbt att det var fel plats när dom inte jobbade ![]()
kul som vanligt men väntar på LMP675 bilarna.. dom e skoj
||
|
Tack för rejset ikväll!!! Synd att det blev lite strul, men jag hoppas att det inte blir mer sånt!!!
Jag undrar dock vad som hände Cawwa? Jag, ove och Cawwa låg på målrakan då jag kikade bakåt och vips såg jag Cawwas bil slå volter i luften! Det såg kul ut!!!! Så här blev kvalet samt rejset ikväll: Det går inte att ladda upp bilder så det kommer så här istället: KVAL: 1) Cawwa 1.32.698 2) Schumi 1.34.642 3) Kavic 1.35.090 4) oveM 1.35.882 5) NiklasM 1.36.425 6) Stingray 1.38.490 7) JRT --- RACE: 1) Schumi 0.29.25.772 140.22 2) NiklasM +0.40.882 137.05 3) oveM +0.42.000 136.97 4) Kavic +0.48.595 136.47 5) Stingray +1.24.028 133.85 Cawwa och JRT DNF _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 3 XLMS (GTS) @ Jarama - 12 dec ***
|
5959 besök totalt |