| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Officiell bil-lista till GT4!!!
|
1252 besök totalt |
|
Gott folk, nu är den äntligen här, den officiella bil-listan till Gran Turismo 4. Jag orkar inte skriva upp alla bilar som finns ( det finns MÅNGA)...men de finns på denna sida: http://www.playstation.jp/scej/title
Några smakprov "editors choice" :
Alfa Romeo 147 GTA '02 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 '65 Audi A3 3.2 quattro '03 Autobianchi A112 Abarth '79 BMW 120d '04 BMW 120i '04 BMW 320i Touring Car '03 BMW M Coupe '98 BMW M3 '04 BMW M3 CSL '03 BMW M3 GTR '03 (Gatversion) BMW M3 GTR Race Car '01 BMW M5 '05 BMW McLaren F1 GTR Race Car '97 BMW V12 LMR Race Car '99 BMW Z4 '03 Chevrolet Camaro IROC-Z Concept '88 Fiat Panda Super i.e. '90
Ford GT '05 Honda CIVIC TYPE R(EP) '04 Lancia DELTA HF Integrale Evolutione '91 (Gatversion) MINI COOPER-S '02 Mercedes-Benz 190 E 2.5 - 16 Evolution II '91 Mercedes-Benz AMG Mercedes 190 E 2.5 - 16 Evolution II Touring Car '92 Mercedes-Benz E 55 AMG '02 Mercedes-Benz SL 65 AMG (R230) '04 Plymouth Cuda 440 Six Pack '71 RUF BTR '86 RUF CTR "Yellow Bird" '87 Volvo 240 GLT Estate '88
OBS listan i inlägget är bara ett urval av de bilar jag personligen tycker är mest spännande. Totalt så finns det många fler. Kolla länken ovan! Kanske kommer det ÄNNU fler bilar i slutversionen av spelet? Framtiden får utvisa! LÄNGTAR tills jag har spelet i min hand _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||||||
|
om man ändå hade en sån där SpelStation 2
(antar att det kommer till PS2). Vill också kunna pressa en 245 runt ringen (trots allt en GLT ju). Undrar om dom fått med det sexiga fläktljudet också
När kommer det? Efter jul eller, tyckte det stog 28:e eller nåt bland alla japanska tecken. _________________ / Erik Tryggvesson |
||||||||
Vänta några månader till så kanske det dyker upp i Japan.. I Sverige lär vi få vänta lääänge.. >
_________________ /Anton Lillsund |
||||||||
om det finns någon duglig emulator så fungerar det säkert. Mina erfarenheter av att försöka emulera PS2-spel på PC är dock att det INTE fungerar på ett tillfredställande sätt Bara att bita i det sura äpplet och göra som jag: Köp en PS2, de är ändå så jäkla billiga nu.
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||||||
finns ingen ps2 emulator, finns ps1 emu's men inte ps2, det pga att du skulle behöva en superdator för att emulera i realtime... finns ett par "beta" ps2 emu's vissa är svartvita, vissa är låg upplösta, några har inget ljud, några kombinerar dessa med flera andra saker.. det finns ingen ps2 emulator som klarar av att köra ett ps2 spel på datorn som flyter på bra, på dagens hemma datorer (upp till typ 3ghz..) finns en ps2 emu till xbox, den ger ungefär 5fps utan ljud.. det är tungt att emulera ps2:an... _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||||
Ber så mycket om ursäkt, givetvis var det PS1 jag menar att jag försökt emulera, utan framgång.
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||||||
Mja billiga är dom ju, men kanske inte för en som lever på 950 kr / mån....... |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1252 besök totalt |