| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Driver's Emporium öppnar igen!
|
1002 besök totalt |
|
Efter att bara ha varit online i några dar fick Driver's Emporium stänga ner p.g.a att de sålde för mycket utanför USA. Men i morse öppnade de åter igen med flera nya simracingprodukter. Ta en titt, och om ni funderar på att köpa racingrelaterade prylar så rekomenderar jag DE då detta är ett utav de bästa initiativen jag sett på länge inom Sim-racing! http://www.driversemporium.com/ God Jul allesammans! _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
Såhär var det. För ca. 1-2 månader sedan så öppnade butiken, men de fick stänga igen butiken efter bara några dar då de sålde för mycket till Europa. Men nu har de förhandlar ett bra tag och butiken kan åter igen öppnas. I vanliga fall skulle jag aldrig göra reklam för en onlinebutik. Men DE är ett så pass intressant project skapat av sim-racers för sim-racers så om jag ska köpa något i framtiden, tex simsox, LFS, GTR eller någon ball T-Shirt så kommer det högst troligtvis bli ifrån Driver's Emporium! _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Att bromsa med vänstern har jag inga problem med med vanliga pc-pedaler. Men när det finns en koppling så har du nog rätt i att det kan bli ganska komplicerat att köra :/
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1002 besök totalt |