Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Fördomsprofilen med Peter Sundfeldt på P3
<<   1, 2
4152 besök totalt
Peter Sundfeldt
Linnéstaden, Göteborg
Här sen Apr 2004

Så rejsagänget lyssnar på fördomsprofilen, och är dessutom med ibland? Var det två av er som hade haft den äran?
Den 18/1 är det dags igen och om vill ni vara med är det bra att stå ut som lite egen, ha flera fordon, vara klurigt entusiastisk och vidsynt för alla grenar i motornörderiet. Om du dessutom är kvinna tycker vi, eller snarare producenten (det är hon som väljer samtalen), att det är ännu bättre.

Lite gläntade på vad som kommer nästa säsong innebär både Citroen Xsara WRC och Peugeot 307 WRC, var nere i Frankrike och körde båda två för några veckor sedan. En exklusiv upplevelse, kan jag lova. Dessutom en liten åktur med Sebastian Loeb. Mera som kan intressera rejsaindivider inkluderar Jürg Bächis hårda historiska Opel Commodore-68, Corvette C6, och en Ferrari F50. Och så Mustangen förstås. Det finns flera andra högintressanta provkörningar men de är inte helt i hamn ännu. Vi jobbar på det.

God Jul och så där på er.

Lidköping
Här sen Nov 2002

Trådstartare
I eftermiddag är det dags igen!

Vem härifrån blir det idag?

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Nisse Classon skrev:
I eftermiddag är det dags igen!

Vem härifrån blir det idag?

Jag har ringt så många gånger tidigare då mina arbetstider har tillåtit det. Numera kan jag sällan ha radiolurarna på mig så det blir nog inget försök idag.

Vore väldigt kul att få en "diagnos" på sig själv.

Göteborg
Här sen Feb 2004

Cabriolet eller SUV, tysk prestigebil eller fransk veteran? Visa oss din bil, så berättar vi vem du är. Fördomsprofilens experter är idag Peter Sundfeldt och Joel Holm. För dig som vill och vågar är numret 031 773 00 00.

Nu är det på radio igen! Någon som vågar ringa? Jag vågar inte

Gotteborg
Här sen Okt 2003

Hmm.. vågar man...

1 super seven
1 242 -75
1 Renult Megane -98
1 FÅÅRD taunus -78
(kanske 1 Honda Civic Aerodeck -00 letar sig hem i veckan oxså )
och sist men inte minst råast
1 Husqvarna 490cc 2-taktare..

( XM:en såldes för några veckor sedan å Peter har ju förkärlek till Cittror så de vågar ja la inte berätta... )

vad blir "domen" med en sådan motorpark ??

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

BMW M3 -96 och en Fiat 600 -59...

Linnéstaden, Göteborg
Här sen Apr 2004

Med de fordonlistorna jag ser här skulle jag kunna leverera hur skarpa fördomsprofiler som helst, och dessutom vet jag ju fördomsfullt värderingarna hos dess ägare!

Jag skulle vilja sätta mig ner och svara på många av kommentarerna men jag hinner fanimej inte ens skriva mail till folk nuförtiden. Det är den vanliga visan mot slutet av en vårsäsong, ont om tid, ont om bra väder och ont om bra uppslag.
Men tack för att ni informerar och tycker om programmet. Nu måste jag skriva färdigt ett manus om nya BMW 330i.

och du, Magnus... du måste prova en riktig skoter någongång. Njut nu av snöskottningsskotrarna nästa vecka, förutom de som är med bild kan jag meddela att snöskoterentusiasten Fredrik Ekblom var med oss och njöt under en av dagarna! Riktiga racerförare gillar snöskotrar och Jaques Villeneuve är ytterligare en av dem...

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Jag skulle säkert kunna bli både snöskoterentusiast och mcåkare också

Men snöskoter.... nä inte f*n åker jag norröver, där är det ju ännu kallare än här! Brrrr.....

Båge kör jag inte pga att jag inte orkar ta kort för det. Känns som en bra livförsäkring att inte ha bågekort osså, hehe!

Slåtte
Här sen Nov 2002

...och jag äger inte ens en skoter...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Allmänt banåkaforum
Fördomsprofilen med Peter Sundfeldt på P3
<<   1, 2
4152 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande