Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1835 besök totalt |
Bilar som syns!
Hej där, jag driver en egen site om motorfordon. Det jag undrar är ifall ni är intresserad av att lägga upp lite bilar där. Skulle vara skoj om detta var av intresse. Ha en bra dag //Joakim Rönnberg _________________ Joakim Rönnberg |
||||||
Re: Bilar som syns!
Här med? ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Men var ligger den siten nånstans??? _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Du kan ju prova att trycka på www-knappen under signaturen ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Så krångligt det kan vara då ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
Du har ju inte lagt upp någon tråd om din bil i forumet "Våra banåkabilar" ju!? Det är det som är ovanstående lista. Men jag kan flytta den som ligger i "bilder o videos" om du vill? Eller så startar du en ny så att det blir du som är trådstartare o inte jag o så.... _________________ ![]() |
||||||
Hej,ok flytta den dit,kanske platsar bättre där ![]() God jul ![]() _________________ jens pettersson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1835 besök totalt |