Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Fler bilder från årets säsong!
4559 besök totalt
ted.brink
Eslöv
Här sen Mar 2004

Trådstartare

Hittade fler bilder fån Kinnekulle i år..

Titta och längta till våren...

http://www.sportbilen.se/bildspel.php?cat=ssk_

/Ted

Leif Blyberg
Karlskoga
Här sen Nov 2004

Är det Jurg Bächis läckra Opel Commodore som visar upp sin sexa, den är läcker.

Gnosjö
Här sen Aug 2003

Ah, de där bilderna har jag sparade på datorn nånstans. Gillar speciellt att Rantzow hade tid att stanna och posera för fotografen...

Borås
Här sen Maj 2003

Läckra bilder!

Synd att inte digitalkameror var så vanliga när en annan körde.. hade viljat ha bra mycket mer bilder från den tiden.

mvh

Brovallen
Här sen Okt 2004

Vilka bra bilder du hittat Ted.

Katrineholm
Här sen Dec 2003

Widar & Norden, här är lite gamla bilder!

Premiären -99. Jag och Widar i andra startled. Kinnekulle -99

Min första pallplats, Kanonloppet Gelleråsen -99

Ur trösen som ledare...

..och i mål somm segrare!! Gelleråsen -00

Ahh.. those were the days..

Förlåt för trådkapningen.

Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden.
Citera
Norden
Gnosjö
Här sen Aug 2003

Hoooaa! Lite bilder från den gamla goda tiden minsann... Premiären -99 stod jag i näst sista ledet vill jag minnas, vet inte vad jag sysslade med egentligen - syns ju inte på kortet!

Starta en tråd med äldre bilder? Börja den som har thumbs up

Eslöv
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Vilka bilar finns kvar i dag??
Vem körde/kör bilarna??

/Ted

ege
Katrineholm
Här sen Dec 2003

Jag (#3) körde Ahlbergs bil. (visst var den snyggare i rött o vitt än i grått och rött/blått? )

Första bilden:

Första ledet;
Tobias Jonasson i gul bul, skåning som vann serien -98 o -99. bilens senare ägare; Fredrik Henningsson, Fornborn, som skrotade bilen???
Niklas (?) Lassbo, grå bil, lillebror Sofia Lassbo som kört div. racingserier. Det är han som häller vatten över Jonasson. Bilen köptes av Kristoffer Galloni, sen vet jag ej.... Rantzow?

Andra ledet: Jag och Widar (med gula ränder). David Björk (överlägsen Radicalvinnare i år) övertog den bilen, sen vet jag ej.

Tredje ledet: Daniel Björk (lillebror till Thed) i grön bil. Vet ej var bilen tog vägen sen.
Fredrik Henningsson i vit bil, hade bilen kvar i flera år. Den hyrdes ut till flera olika förare av div. anledningar.

Bilden från trösen;
Jag i ledning, Henningsson tvåa (syns knappt), Andreas Ekström trea (sålde bilen till Fornborn) och Daniel Björk fyra.

Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden.
Citera
Norden
Gnosjö
Här sen Aug 2003

ege skrev:
Jag (#3) körde Ahlbergs bil. (visst var den snyggare i rött o vitt än i grått och rött/blått? )

Första bilden:

Första ledet;
Tobias Jonasson i gul bul, skåning som vann serien -98 o -99. bilens senare ägare; Fredrik Henningsson, Fornborn, som skrotade bilen???
Niklas (?) Lassbo, grå bil, lillebror Sofia Lassbo som kört div. racingserier. Det är han som häller vatten över Jonasson. Bilen köptes av Kristoffer Galloni, sen vet jag ej.... Rantzow?

Andra ledet: Jag och Widar (med gula ränder). David Björk (överlägsen Radicalvinnare i år) övertog den bilen, sen vet jag ej.

Tredje ledet: Daniel Björk (lillebror till Thed) i grön bil. Vet ej var bilen tog vägen sen.
Fredrik Henningsson i vit bil, hade bilen kvar i flera år. Den hyrdes ut till flera olika förare av div. anledningar.

Bilden från trösen;
Jag i ledning, Henningsson tvåa (syns knappt), Andreas Ekström trea (sålde bilen till Fornborn) och Daniel Björk fyra.

Fyller på:

Fornborn sålde en av sina bilar till Patrik Björklund (om jag förstått rätt) som sedan skrotade. Nu vet jag inte om de har den kvar.

Tror också det är Rantzow som har Gallonis/Lassbos gamla, men enligt honom är det inte det

Björkens bil har väl ni nu va, Brink?

Kan passa på att berätta om mina gamla bilar då:

Den första sålde jag till Kristin Rees, köptes sedan av killen från Gbg som körde för Graff och sedan till Hansen som nu sålt den vidare till någon kartingåkare uppe i Stockholmstrakten.

Den andra kördes av Tim Lindborg, sedan offasson... Sen har jag inte hört nå mer om den.

Eslöv
Här sen Mar 2004

Trådstartare
offassos bil är det en tjej i skåne som har... hennes farsa kör formel ford i DaNina racing och har varit ute på några ssk-tävlingar i år..

Den bilen vi har som David Björk körde med har Markus Ekström byggt.. Men där kan ju ha varit en chaufför emellan dom..

Trevligt med lite historik..

Måste berätta en sak.. Lasse och Glenn (far och son) i vårt team varav Glenn körde R5:a i år håller nu på att bygga ytterliggare en R5:a.. Alla andra gör allt dom kan för att sälja sina bilar också bygger dom nya.. Anledning: "Där var ju en kaross över med bur i redan" "Vi kan ha den att köra på isen med"..

Nu blev det som de brukar: Lack in och utvändig, vartenda grejar har putsats upp och målats... Sjukt..

/Ted

Norden
Gnosjö
Här sen Aug 2003

Aha, så båda mina bilar har sett kvinnliga ägare

Marcus Ekström byggde, Mattias Widar köpte, sen David och nu ni då alltså...

Haha, men det är ju så det ska vara. Rent och snyggt, något min lillebror inte riktigt anammat tyvärr

Kom förresten på vem som handlade Daniel Björks bil - det var Granberg! (Möjligt att det var denna Björklund köpte och senare skrotade...)

Eslöv
Här sen Mar 2004

Trådstartare
Har Björklund skrotat någon bil??

De riktade ju en med hjullastaren i år på tävling men körde dom inte med den sen igen??

Eller han tog reservbilen??

/Ted

Norden
Gnosjö
Här sen Aug 2003

Björklund riktade ja, men riktade bilen sned... Det skiljer ju ett antal cm på sidorna på de kära R5:orna, något Björklund kanske inte visste? Så den var väl "okörbar" efter det... Och jo, han använde sig av bilen han började med. Reservbilen åkte han med på mekracet också, vet inte om de lyckades sälja den i samband med det.

God Jul!

4559 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande