| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Hemlig tråd för medlemmar i rallyteamet Rejsa.nu
|
5 besök senaste veckan (16785 totalt) |
|
Tyvärr... vet inte vad som kan ha hänt! Prova att radera mappen med banan o installera den igen.
För att slippa straffpoäng så mailar du Rob o säger att du tyvärr inte kan skicka in tiden förrrän för sent. http://forum.racesimcentral.com/memb _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Fråga på forumet http://forum.racesimcentral.com/foru
Med all säkerhet har fler råkat ut för det så du borde kunna få svar fort... Tyvärr är jag helt blank i huvet på just det problemet.. _________________ Magnus Thomé
|
||
Ah!!! Det måste det ju vara! _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Nä jag har så även i träningsläge. man kan tro att man är på en flyguppvisning!
Har dragit ner antalet motståndare till endast fem. Det verkar som om de krockar med start o mål fållorna! o ibland står de där jag ska starta så då får även jag mig en flygtur! _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
|
Killar jag glömde att submitta min tid för Stage 3!!! Typiskt men men...Jag vet inte om jag hade så mycket att tillföra. Låg alltid bland de 10 sämsta tiderna!
Det skulle dock vara kul att tanka hem banorna.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
När jag kommit hem från tjejvasan (nej, just det, det är frugan som skall åka) skall jag göra lite seriösare försök att få till bra tider än vad jag lyckats med på de senaste banorna pga. semester och bilbyggande mm.
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
|
Är det någon som provat SS4 på allvar än?
Jag tycker den är tråkigast hittills av alla sträckor, inte alls lika spännande kurvor som SS3. Utgår man från 3 minuter nu så är det väl -13 som är mitt bästa så här långt. Jag har "lite" problem med det långsamma guppet på slutet. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
Jag har nog vridit på alla kranar jag hittat för att hitta en setup som funkar. Som vanligt när det gäller mig så är det mjuka hämmare, halvhårda fjädrar och hårda stötdämpare på bilen.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
Samma fel för mig...
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] operation must use an updateable query. /gplrally2/submit_done.asp, line 90 _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Hemlig tråd för medlemmar i rallyteamet Rejsa.nu
|
5 besök senaste veckan (16785 totalt) |