| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 5 XLMS (GTS) @ Sonoma - 26 dec ***
|
2319 besök totalt |
|
Sådär ja ... nu har jag åkt skridskor så det känns som om revbenen sitter i lungorna ...
... Kanske är det bara en spricka eller ligamentsskada så jag är nog ok om några dar ...
Någon boll blev det inte heller eftersom jag var 12 min för sen till Frölunda Torg. Det blir inget race för mig ikväll ... kanske en biokväll istället. Lycka till ni andra ...
|
|
Tack för rejset idag!!!!!
Grattis Schumi! Resultat kommer snart! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Här är resultaten från dagens lopp:
Den första bilden ljuger lite...Kavic ska vara först. Han fick en tid på 1,35,6!
1) Schumi 10p 2) Kavic 8+2p 3) NiklasM 6p 4) JRT 5p 5) StigRC 4p Ställningen totalt blir då så här: Så här ser då alltså ställningen ut: (siffran i parantes är hur många rejs man har varit med i) 1) Schumi 37p (5) 2) Kavic 35p (4) 3) NiklasM 28p (5) 4) oveM 24p (3) 5) Totte 16p (2) 6) Cawwa 13p (3) 7) Barneby 6p (1) 8) JRT 5p (4) 8) Nisse 5p (3) 8) CWaltgard 5p (1) 11) Stingray 4p (2) 11) fuZe 4p (1) 11) Stig RC 4p (2) 14) MartinS 3p (2) 14) HOOPoo 0p (0) 14) MatsN 0p (0) 14) TobiasH 0p (0) 14) PerH 0p (0) 14) ThomasT 0p (0) 14) jonaslarsson 0p (0) 14) MicaelJohannssen 0p (0) 14) LuPuS 0p (0) 14) Patand 0p (0) 14) Caspar 0p (0) Nästa vecka blir det inget lopp på Adelaide, tyvärr! Vi har provkört banan ikväll och den går att gena på alldeles otroligt. Så vi skippar det racet och går direkt vidare till Mosport. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
GR Schumi,
Konstigt att det alltid ska var något som inte fungerar först så var ljudfilen borta,sedan så försvann setupsen när racet skulle köras så jag kunde bara använda 4 växlar + att jag fick soppa för 19 varv båda gångerna,när jag körde testrace hadde jag soppa för totalt 9 varv,Men mer det jäklas närmare ett perfekt lopp kommer man förhoppnings vis lol
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Är lite skamsen...men va f-n,tjejen tyckte att jag skulle gasa tills det rasa så jag körde och bra gick det men tack vare en annans strul(Kavics)...men vi ligger på samma avstånd Kavic(2 poängs skillnad) så det är tuffa puckar.och Niklas ligger där bakom och lurpassar
|
|
Hehe...du skulle ritat 8:or runt mig med rätt setups men jag tackar för din underbara ödmjukhet
|
![]() |
Racingsimulatorer
Race 5 XLMS (GTS) @ Sonoma - 26 dec ***
|
2319 besök totalt |