| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2002serien Race 8 - Sugo 030223 - Resultat
|
1652 besök totalt |
|
PM:a mig om ni ska vara med! Skriv något i stil med "Jag är med på Sugo! - *aliaset ni använder*" i ämnesraden så blir det hela lite enklare att sköta.. Ni som VILL hosta på söndag får gärna skriva det till mig så blir det enklare för mig att bestämma vilka som kör servrar. Om ni som hostar vet ungefär hur många som max kan köra på er server utan problem så får ni gärna meddela mig om det också. Racet kommer köras klockan 17:00 - servrarna öppnas för träning 16:00. observera vi kör version 1.2 av spelet samt i amatör-läge. Anmälda markeras med De som kan host:a markeras med * Djungel-Jim *(max 7 pers) N.Classon M.Lundberg * M.Johannssen * P.Hylander * oak * A.Ingemarson ThomasT K.Larsson HOOPoo *(max 8) P.olesen R.Gardbrant ove M Klas NSX * Rocket Roger fuZe P.P Samuel Niklas M *(max 7 pers) D.Ingemarson Eddie Varvstopp J. Jonsson DanielB * goc931 A.Andersson PSE-R D.Berglund Matti oscar A MagnusT * Johan Larsson * J.A Jerry Arvidsson Mange Mann * Jesper Arvidsson SpeedyGT Claes Stigs RC |
||
|
Nuså! Har nästan vaknat.. lyckades på nån vänster slänga ihop lottningen... IP kommer från vardera serverkille iom att träningen börjar vid 16:00
Server 1 (NiklasM): NiklasM K.Larsson ove M oscar A Jesper Arvidsson Jerry Arvidsson Stigs RC Server 2 (Mange Mann): Mange Mann djungel-Jim ThomasT fuZe SpeedyGT Claes |
||
Prima! Ledsen att jag missade dig Har inte riktigt vaknat än som sagt...
|
||
|
Visst är det broder - nu är det allvar helt plötsligt...
Jag lånade precis ut en ratt till honom då den gamle trustmastern gett upp - tänk om den nya var preppad?
/J |
||
|
Jag vill gärna vara med, kom precis innanför dörren då jag blev försenad hem.
Hoppar in på server2 om det är ok, dom verkar vara en mindre på den servern. Edit: Fick tydligen inte vara med att leka, blev kickad från servern direkt.
|
||
Vi var tvungna att starta om den bara - försök igen nu! Bara o hoppa in |
||
|
Nu är hemsidan uppdaterad med senaste resultatet (tack för hjälpen Niklas!) och senaste tabellställningen!
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1652 besök totalt |