| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server 2 Sugo [OFFLINE]
|
4 besök senaste veckan (2771 totalt) |
|
|
Det gick INTE bra snurrade säkert 5-6 gånger, jag ska aldrig köra på den här banan igan...... Min dator har problem med denna typ av banor (brands och sugo mm) Vet inte vad det beror på med det flyter inte bra, och då blir det mycket svårare att få rätt känsla för bilen. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
|
Helt ok race!
Grattis till vinsten fuZe! |
|
Jaha, detta rejset var lite konstigt
Vi kör kvalet och jag TROR att jag var snabbast, sen när starten ska gå så står jag på andra startrutan jaja skit samma e bara o köra tänkte jag.
Starten går och jag pressar Ferrarin så att den knappt håller
ojeflar tänkte jag, vilken kanon start jag fick, sen tittar man i bakspegeln och ser alla bilar som är innen på servern står i en stor hög bakom SpeedyGT`s Ferrari
Jag vissta inte om jag skulle köra vidare, men girig som man är så kör man vidare och väntar man på att någon ska säga till att de då kanske ska brytas, men icke ingen säger nåt o vi kör. Såg inte en bil jävel förens sista varven då det står en blå porsche vi sidan av banan som har åkt av, men det blev ändå lite såännande på de sista varvet när jag ser att bränslelampan tänds, oo helvete tänkte jag, 3 liter kvar på 1 varv, ujujuj körde på 5-6è växeln nästan hela de varvet för att spara soppa. Det gick hade 1 liter kvar.
_________________ mvh Viktor Pousette |
![]() |
Racingsimulatorer
Server 2 Sugo [OFFLINE]
|
4 besök senaste veckan (2771 totalt) |