| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
|
13 besök senaste veckan (7386 totalt) |
|
*** Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
*** För att skänka de drabbade i Sydost-Asien en tanke döper vi om söndagens race... *** Då lämnar vi GT och GTS-bilarna och går över till de små LMP675-bilarna! Banan vi kör på heter Mosport!
Detta är en riktigt snabb, bumbig och härlig bana...passar 675-bilarna perfekt! Detta är ett långlopp på 50 varv. Glöm inte att ändra detta i era gdb-filer! Säsongen är 2001... Lycka till!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Det ska bli kanon att köra 50 varv på den banan med 675 bilarna,det hoppar o far som bara den,så det blir garanterat jobbigt med så många varv men säkert kanon kul,Jag ser verkligen fram mot nästa söndag
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
jobbigt kommer det deffenetivt bli.. bara boka dushen efter rejset.. ![]()
det som är så kul är att det matar på rätt så friskt även fast chassiet är vassare än motorn..
(i GTS är det tvärt om.. och 900bilarna är det bara sikta och skjuta och hoppas man kommer rätt..
f.ö skulle det inte köras adelaide på söndag? _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
Mosport
Undring från Stingray, Så här är det : Nästa vecka blir det inget lopp på Adelaide, tyvärr! Vi har provkört banan ikväll och den går att gena på alldeles otroligt. Så vi skippar det racet och går direkt vidare till Mosport. Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Hmmmm...kanske bäst att börja testa lite på denna bana då...måste tyvärr erkänna att jag har haft lite dåligt med lust att köra tack vare den totala katastrofen i Asien
för det finns så mycket folk som behöver all hjälp dom kan få men vår "älskade" regering får fan i mig inte sitt jäkla arsel ur vagnen som vanligt så tyvärr så upprepar sig historien från Estonia där jag kände åtminstone 1 person som aldrig återfanns
|
||
trist att höra schumi
Niklas : enligt din bild i första inlägget är det en kanadensisk bana?! och i XLMS är det en brittisk tror jag det var.. är det änns samma bana?! _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Har ny formaterad disk ja med, men ja ska nog få ner allt tills på sönda så ja oxå står där.
Banan är nog den absoluta favoriten, riktigt underhållande. vad ligger ni på för varvtider? _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS
|
||
|
Hej Tobias H.
Vi skriver inga tider i forumet nu mera, o det för att det ska vara så verkligt som möjligt. Men det är bara o skicka ett PM eller ICQ till någon vänlig rejsare så får du nog tider det är nog inga problem. Mvh// Rejsmorfar
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Körde Sports Car GT men bara offline och då var denna banan med oxå ju
men det blir tuffa puckar i 50 varv |
||
|
Precis som Schumi så känns det trögt för mig att köra nu. Men så tänkte jag att livet går ju vidare ändå oavsett vad som händer. Det är bra att ha något som skingrar tankarna, man blir ju helt deprimerad när man ser nyheterna. Jag har bestämt mig för att köra på söndag!!
Kalla gärna racet "South east Asia Memorial" så sänder vi en tanke åt det hållet. |
||
|
|
||
|
Samma här Cawwa.....Se rubriken ovan!
Såg lite på SkyNews idag och det var inge kul...De visar så mycket annant än vad de visar på Rapport mm. Vi var tvugna att byta kanal efter ett tag... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Vi har en liten minifest hemma men jag smet in här och kollade ... .... |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
|
13 besök senaste veckan (7386 totalt) |