Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1464 besök totalt |
Känner någon till denna Polska F1-bana?
http://www.aw.poznan.pl/tor/ Intresserad om någon varit där och tittat eller kört? Kommentarer? _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
Re: Känner någon till denna Polska F1-bana?
Banan verkar passa en E55 eller RS6a bra ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Porscheklubben (inte PCS) skall ha banträff där:
Saxat från deras hemsida: "19-20 Juli - Banträff i Poznan i Polen. Vi har hyrt hela banan under två dagar, med instruktörer. "Tor Poznan" är en bana i Anderstorps storlek som ligger i nordvästra delen av Polen, cirka 18 mil från tyska gränsen. Gemensam färd från Sverige 18 Juli." Det verkar klart intressant att hänga på.. _________________ Anders Hansson |
||||||
Re: Känner någon till denna Polska F1-bana?
Jag har varit där och tittat på några lopp för ca:4-5år sen. Banan är mycket snabb och passar bilar med mycket effekt. _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Snart ![]() Men inte på denna banan. F1 banan kommer ligga nära Krakow , om det nu blir någon verklighet av den ![]() Jag har läst i nån polsk tidning att alla planer är klara men det var inte klart med det ekonomiska än ![]() Iofs så var det förra året men jag ska luska lite med mina kompisar där så ska vi se hur det går? ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Gör det du kommer inte bli besviken , och ska du åka när med bil så ta ett par varv på banan ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
om du ska med när så kan jag bistå med lite nyttiga tips angående resan genom landet, för det är nog inte så poppis att åka i en klunga med många nyare Porschar på grund av många ligor som är ute efter snabba exklusiva bilar, men det har kanske Porsche klubben löst ![]() Men som sagt vill du ha tips så PM_a mig ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
http://www.racingcircuits.net/ ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1464 besök totalt |