| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
|
13 besök senaste veckan (7386 totalt) |
|
Mycket konstigt jag åkte ut igen, stog först i starten o sedan blev jag påkörd efter första högern
o snurrade ett antal varv men sedan innan jag kom till startplattan igen så åkte jag ur servern. Tycker det är konstigt när det fungerade dom fyra varven i första rejset. Lite purken blev jag >
Mvh//Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Exakt samma sak som förut Stig! Det går bra ett tag sen så när du joinar så ser jag inte dig på skärmen! Vad gjorde du sist Stig för att få det att funka?
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Så här ser min fil ut:
2001_Mosport { Filter Properties = 1 A1 B1 C1 D1 RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 Practice1Day = Friday Practice1Start = 14:00 Practice1Duration = 60 Practice2Day = Saturday Practice2Start = 9:50 Practice2Duration = 60 Practice3Day = Saturday Practice3Start = 13:20 Practice3Duration = 60 QualifyDay = Saturday QualifyStart = 16:10 QualifyDuration = 40 QualifyLaps = WarmupDay = Sunday WarmupStart = 9:00 WarmupDuration = 30 RaceDay = Sunday RaceStart = 13:00 RaceTime = 165 RaceLaps = 10 Attrition = 0 TrackName = Mosport International Raceway GrandPrixName = Grand Prix of Mosport EventName = Gran Turismo 3 Grand Prix of Mosport VenueName = Gran Turismo 3 Grand Prix of Mosport Location = Bowmanville, ontario (Canada) Length = 2.549 m./4.102 km. Track Record = Rinaldo Capello, 1:08.222 Qualifying { } RaceEvents { } Weather { Practice1 { Conditions = Clear TrackWetness = Dry AmbientTemp = 28 TrackTemp = 34 } Practice2 { Conditions = Clear TrackWetness = Dry AmbientTemp = 28 TrackTemp = 34 } Practice3 { Conditions = Clear TrackWetness = Dry AmbientTemp = 28 TrackTemp = 34 } Qualify { Conditions = Clear TrackWetness = Dry AmbientTemp = 28 TrackTemp = 34 } Warmup { Conditions = Clear TrackWetness = Dry AmbientTemp = 28 TrackTemp = 34 } Race { Conditions = Clear TrackWetness = Dry AmbientTemp = 28 TrackTemp = 34 } } PitStopStrategies { } SettingsFolder = Mosport SettingsAI = Mosport.svm Qualify Laptime = 69.032 Race Laptime = 73.796 } |
||
|
Så här ser det ut Nicklas.
2001_Mosport { Filter Properties = 1 A1 B1 C1 D1 RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 Practice1Day = Friday Practice1Start = 14:00 Practice1Duration = 60 Practice2Day = Saturday Practice2Start = 9:50 Practice2Duration = 60 Practice3Day = Saturday Practice3Start = 13:20 Practice3Duration = 60 QualifyDay = Saturday QualifyStart = 16:10 QualifyDuration = 40 QualifyLaps = WarmupDay = Sunday WarmupStart = 9:00 WarmupDuration = 30 RaceDay = Sunday RaceStart = 13:00 RaceTime = 165 RaceLaps = 10 Attrition = 0 _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Jag tog inte med allt längre ner i GDB filen, där är inga ändringar utförda så det bör vara samma.
Åker nog med i mårgon kan väl om möjligt ha en chans på sista poängplatsen
om jag inte rammlar ur igen >
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
det är dig jag ligger närmast, tidsmässigt, hoppas bara du inte får 15sek försprång i starten som idag..
iaf jag har lärt mig en nyttig läxa.. när det är ett stort dammoln efter första svackan är det bara be.. för den andra bilen kan vara vart som hälst och man ser den inte förns det är försent... (som tur var så backade den som stod på tvären där första rejset idag.. så jag kunde väjja..) skysst adrenalin kick dock när det bara dyker upp en bil och man kommer matandes allt det går..
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
Aha...undrade vad du gjorde Kavic...det är väl bara att testa i morrn och hoppas på syndernas förlåtelse
|
||
|
LOL...hur som helst så blir det ett riktigt tufft race i morrn men med tanke på vad loppet kallas så finns det dom som har det tuffare så jag skänker dom en tanke precis innan starten i morrn.Ska bara prova ut lite ny setup i morrn förmiddag så ska jag nog vara färdig för race och sen hoppas jag att det funkar för alla online!!!Som jag skrev tidigare så vet jag ej om jag pallar med ett sånt strul än en gång så då fortsätter jag nog med CS och så GTR inför LAN.et 6:e maj...men för allas och inte minst min egen del så hoppas jag att det funkar i morrn kväll!!!
|
||
|
|
||
|
Hmm...hann ej testa något så det får bli i kväll
Vi ska bort över dagen men är hemma tills det är racedags igen
|
||
Fy vad pinsamt... Jag ligger en timme före... Ändå har jag ju kollat klockan flera gånger och jo, visst den var ju 18.30. Drygt.
Stön! Säg inte detta till någon bara! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
Ni som var med och körde lite igår...Glöm inte att ställa tillbaka till 50 varv i gdb-filen!
Sen så är det Mosport med 675-bilarna från 2001...det kan lätt bli fel där också...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
|
13 besök senaste veckan (7386 totalt) |