Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
13 besök senaste veckan (7386 totalt)
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Jag hoppas att jag ser din bil idag Stig...ser du förresten våra??

Team Swedish Racing Mates
Citera
Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Niklas Maravic skrev:
Ni som var med och körde lite igår...Glöm inte att ställa tillbaka till 50 varv i gdb-filen!

Sen så är det Sonoma med 675-bilarna från 2001...det kan lätt bli fel där också...

Uhmm ... Vi kör väl på Mosport hoppas jag??!!

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Så då är servern uppe...

rejsa.nu heter rummet och lösen är rejsa

213.114.64.50 är mitt ip...ni kan behöva refresha några gånger innan ni ser rummet...

Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
MOSPORT och inget annat!!!!!!!!!!!!! Mitt pucko!

Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003

jag hoppar av ligan, pga växelspaks krångel, och uppkopplings krångel, lycka till ni andra och hoppas ingen krockade när jag hoppade ur.

//Björne

BMW Abuser
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Är det inget som går att fixa Stingray ??

Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Med risk att låta högtravande så vill jag tillägna segern åt alla offer i Asien. Mitt sinne har varit tungt sista tiden med ovisshet om våra vänner har klarat sig eller inte, men livet går ju vidare.

om själva loppet kan jag bara säga: KUL!! Tät racing hela tiden. Kavic var en seg nöt att knäcka ... hehe ... men mina träningar in i depån skapade en lucka på 4 sek efter första stoppet ...
Alla varvade skötte sig utmärkt, tack för detta. Vilken racing disciplin!! Visserligen blev jag påkörd en gång men det var ju ett olycksfall i arbetet. Det gjorde iaf att Kavic helt plötsligt låg i baken och nosade. Tur för mig att han förmodligen snurrade eller vad som hände, annars hade utgången varit helt öppen!

Tack alla för ett väldans roligt race ....

Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Stingray skrev:
jag hoppar av ligan, pga växelspaks krångel, och uppkopplings krångel, lycka till ni andra och hoppas ingen krockade när jag hoppade ur.

//Björne

Låter inte kul ... synd om du måste lägga ner detta. Går det inte att fixa??

Stig Fasth
Skara
Här sen Jan 2003

Mosport

Får säga att det var ett mycket roligt rejs, men tyvär så fick jag problem med bilen det fanns
ingen kraft kvar i den efter 12 varv, den orkade inte ens att använda 6 växel i resten av loppet.
Jag vet inte om det är i spelet eller om pedalerna krånglar, får väl kolla det.
Men jag tycker allt att det är lite för långa lopp det här, det skulle räcka med en 25 till 30 varv i långlopp.
Men det är kul bilar det här den saken är klar.
Mvh// Stig

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Jag instämmer med cawwa det var ett jäkligt kul race,Synd bara att jag missade vid omkörningen (varvning)på slutet,Kom helt fel in i kurvan efteråt o då var det kört,Stort Grattis Cawwa

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Först vill jag gratulera Cawwa till segern!!!Sen så till Stingray:har detta hänt förut eller var det första gången nu?Du har väl inte undvikt mina inlägg om att lägga av och så men jag kör fortfarande...shame on me...var det första gången så kan det vara precis vad f-n som helst,kolla när vi körde i går bara...så försök att lösa problemet och kom igen till nästa race starkare än någonsin och visa vart skåpet ska stå!!!

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Såg att det strulade även för dig Stig men denna gång så såg vi din bil i alla fall har du testat offline om det blir likadant?

Thomaso
Solna
Här sen Jan 2003

Skoj den tiden man låg och fightades med andra dock utforskade jag terrängen lite väl nogrant så det blev ju ingen vidare placering. Sen ett Stop and go straff gjorde ju inte saken bättre heller och jag ska nog ta och kolla lite bättre på hur mycket bränsle som bilen drar för de där siffrorna om hur många varv man kommer stämde inget vidare så åkte mest runt med en onödigt tung bil.

Örebro
Här sen Feb 2004

En bild från mitt första depåstopp:

Emil Engdahl
Hässleholm
Här sen Dec 2004

Hur lång tid tog de o köra 50 varv? De e ju trots allt rätt många :P

Ni kanske har skrivit de men ja har inte läst alla sidor...
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Hå hå ja ja... Jag och mina nerver och tankar. Rätt var det är så tänker jag på något annat och då åker man ut i naturen. och så gasar jag för mycket när jag har någon annan intill och hör den motorn vilket resulterar i snurrning.
Sedan hade jag ju missat att trycka på odödligheten. Delar av fronten försvann på ett tidigt stadium så på "baksidan" var det nära att bli en klassisk Mercedes-luftfärd. Det lättade bra i guppen där.

Nåja, mer träning hade inte heller skadat...

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

ZachrY skrev:

50 varv á 1.10 säger vi. Blir nästan exakt en timme.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Ledsen för att jag "puttade" till dig Nisse men jag hade fyrhjulslås bakom dig och tyvärr hann jag ej stanna upp

Emil Engdahl
Hässleholm
Här sen Dec 2004

Nisse Classon skrev:
ZachrY skrev:

50 varv á 1.10 säger vi. Blir nästan exakt en timme.

okej! Då vart de ju inte så farligt ändå...

Hur många va de som stod vid startlinjen då?
Citera
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003

Schumi skrev:
Först vill jag gratulera Cawwa till segern!!!Sen så till Stingray:har detta hänt förut eller var det första gången nu?Du har väl inte undvikt mina inlägg om att lägga av och så men jag kör fortfarande...shame on me...var det första gången så kan det vara precis vad f-n som helst,kolla när vi körde i går bara...så försök att lösa problemet och kom igen till nästa race starkare än någonsin och visa vart skåpet ska stå!!!

först Grattis Cawwa till segern

sen så grej 1) den håller på att syncar fram och tillbaka, fan varannan minut, man missar bromspunkter, man åker in i folk så man får väjja, det har troligen med att jag sitter på en delad 2mbit lina.. vi är ca 60st på den.. räknat på 56st aftonbladet surfare och 4st som spelar på den osv, den är alltid smockad (dvs alltid 256kb/s ut, och in)

2) ratten har varit så här sen i sensomras, och är så totalt nerkörd att det är en ny som gäller (ena paddeln har rammlat bort och växelspaken dubbelväxlar.. ibland mer än en växel.. kul att gå ur en kurva på 2:an och sen 5:an.. snacka om att bilen totaldör..)

grej 1) fixas troligt vis ngn gång i mars/aprill då vi får 10/10mbit men ratten, jag känner inte för att slänga ut pengar på en ratt som håller 2-3år, och en kvallitets ratt finns inte ekonomi till, så det blir offline rejsa iaf till aprill sen kanske jag provar igen vi får se.

2)an kan fixas temporärt med att använda min gammla logitec gt force lr va den heter.. problemet där är problematiska paddlar.. ( väldigt små paddlar)

som sagt det här har varit ett problem sen rejs 1 med syncningarna har inte varit ngra större problem förut men sen isp:n (internet5) blev uppköpt av telenor så går uppkopplingen upp och ner som den vill...

lycka till alla det var kul så länge det funkade någolunda blir till att köra etcc offline så man har lite känsla till sommarn...

BMW Abuser
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Aj då Stingray...jäkligt tråkigt att höra då förstår jag dina problem fullt ut...vi har 2 datorer på en 0,5 lina här hemma och det laggar för mig om dom på andra datorn har för många fönster öppna så är ni så många så förstår jag att det strular.och detta med ratten är ju så att det kostar tyvärr om man ska ha en bra >

Racingsimulatorer
Race 6 South east Asia Memorial @ Mosport - 2 jan ***
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
13 besök senaste veckan (7386 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande