| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2002serien Race 9 - Laguna Seca 030302 - Anmälan!
|
2808 besök totalt |
|
Jag tänkte att det skulle vara bra att va ute i god tid och varna för att ni måste ladda ner Laguna Secabanan tills på söndag! Ni hittar den här: http://www.d-f1-c.de/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=43&PHPSESSID=332a22560619cd544d6d6cc16b9c5086 Det är en rolig bana!! |
||
Japp
När ni har tankat ner banan och allt fungerar så måste ni tanka ner en fil som heter GTR game.gdb (tänk på att de ska var GTR game.gdb och INTE f12002 game.gdb), filen finns här http://www.f12002links.com/f12002lin När ni har tankat ner filen så ska ni lägga den i GTR2002Season mappen (ersätta den gammla game.gdb filen som redan ligger där. Sen fungerar de fint _________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Man behöver inte tanka ner en ny gdb... Om man är lite klyftig, kan man själv lägga dit de rader som behövs. Kan vara bra att veta de gånger man laddar ner banor som är nya.
Det är inte många rader text som behövs för att allt skall funka som det bör. Bara kopiera från någon annan bana och ändra lite i filen. _________________ Kalle Larsson |
||
|
Dags för anmälan.. Se till så ni har fixat det som diskuteras ovan innan racet på söndag!
PM:a mig om ni ska vara med! Skriv något i stil med "Jag är med på Laguna Seca! - *aliaset ni använder*" i ämnesraden så blir det hela lite enklare att sköta.. Ni som VILL hosta på söndag får gärna skriva det till mig så blir det enklare för mig att bestämma vilka som kör servrar. Om ni som hostar vet ungefär hur många som max kan köra på er server utan problem så får ni gärna meddela mig om det också. Racet kommer köras klockan 17:00 - servrarna öppnas för träning 16:00. observera vi kör version 1.2 av spelet samt i amatör-läge. Anmälda markeras med De som kan host:a markeras med * Djungel-Jim *(max 7 pers) N.Classon M.Lundberg * M.Johannssen * P.Hylander * oak * A.Ingemarson ThomasT K.Larsson HOOPoo *(max 8) P.olesen R.Gardbrant ove M Klas NSX * Rocket Roger fuZe P.P Samuel Niklas M *(max 7 pers) D.Ingemarson Eddie Varvstopp J. Jonsson DanielB * goc931 A.Andersson PSE-R D.Berglund Matti oscar A MagnusT * Johan Larsson * J.A Jerry Arvidsson Mange Mann * Jesper Arvidsson SpeedyGT Claes Stigs RC |
||
|
Lite OT jag lekte lite me 996 Turbo setup filen o gjorde den Fyrhjulsdriven bla. (det gick inge bra
) och jag undrar om det kommer att hindra mig från att spela i denna serie Självklart kommer jag inte att köra med den bilen men endå.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
|
I denna serie kör vi med orginalbilar. Inga ändringar i filerna är tillåtna. Om man gör en förändring i dessa så ser man det genom att man får fram "Terain.ini mismatch" när man kör MP.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag flyttar till HUSET (
stooort garage) i helgen, så jag får tacka nej.
Lycka till herrar Strat och SpeedyGT - försvara klubbens färger väl! /J |
||
Halloj! Ser att du just nu hunnit med 24 inlägg men fortfarande inte har en korrekt kombination av användarnamn o signatur.... Är du snäll o läser igenom reglerna för forumet igen! https://rejsa.nu/regler
PS: Ni andra här i forumet får gärna säga till (snällt!) om ni ser någon som inte följer reglerna.... _________________ Magnus Thomé
|
||
Du kan skriva in det under dina inställningar så läggs signaturen automatiskt till i alla inlägg. Enklare så iaf
_________________ Magnus Thomé
|
||
Jo tänktye bara förtydliga att jag tänkte ju då inte köra med den bilen i serien utan det var mest ett experiment om man kunde göra 996 Turbo bilen fyrhjulsdriven. : ) _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
|
E för trött för o lotta idag - det fick bli varannan deltagare från listan uppifrån i de olika servrarna..
Hoppas jag inte missat någon...
Servrarna öppnas 16:00 för träning som vanligt - kvalet börjar 17:00.
Server 1 (NiklasM): NiklasM djungel-Jim ThomasT Rocket Roger oscar A Mange Mann Claes Server2 (HOOPoo): HOOPoo P.Hylander ove M fuZe MagnusT SpeedyGT StigsRC |
||
Ett tips är att fixa GrantR:s setup:er - jag trivs kanonbra med dom! |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2808 besök totalt |