Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
852 besök totalt |
Kaminställning i Göteborgsområdet
Till våren är det dags att mappa om bilen och innan dess behöver jag få hjälp med att ställa kammarna på bilen. Har pratat med SQR som mappat bilen tidigare, dom samarbetar med Trollspeed som sköter kaminställningar åt dom. Såvida det inte finns någon i Göteborg som kan detta så blir det Trollspeed. Bara lite orolig att det kan kosta en del _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Jag kan inte inte själv ställa dom rätt. När jag frågade SQR om det så gör han det inte själv utan Trollspeed gör det, sen görs själva mappningen hos SQR. Så får man inte in det på samma dag blir det en jäkla massa åkande
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Jo det tycker jag med. Jag trodde först att bilen mappades hos Trollspeed men så är tydligen inte fallet. Nu har jag bara mailat med SQR och inte pratat med honom personligen, så jag har inte alla fakta på bordet ännu. Jag får nog ringa upp och försöka få lite info _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
om kammarna ska stå i samma läge som orginal så är det busenkelt att göra det själv
![]() har för mig att du hade omslipade orginalkammar ![]() _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||
Precis, jag ställde efter originalmarkeringarna och det funkade inte så bra, dessutom är toppen planad 1mm vilket antagligen också påverkar då avståndet mellan veven och kammarna blir kortare. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
852 besök totalt |