Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1178 besök totalt |
BMW eller MB till tv inspelning
Produktionsbolaget Baloba jobbar just nu med ett nytt humor program som skall sändas på tv4 senare i vår. Till detta programmet behöver man en stylad MB190 eller tidig BMW som huvudrollsinnehavarna skall sitta och prata i. Skicket är inte det viktigaste utan att det skall vara en typisk "ungdomsbil" med lite styling typ vingar och sänkning. Inspelningen sker i stockholm i 4 dagar under nästa vecka. OBS bilen kommer knappt att köras. Ersättning utgår naturligtvis i någon form, dock inga hollywoodbelopp tyvärr. Vänligen slå mig en signal 0736 30 03 33 Brumme _________________ Roger Olsson Jaguar V8-98 |
||||
Hälsa oskar Pyk om han fortfarande är anställd.
Han hyrde på Balubas uppdrag min gamla vapendragare för tv-inspelning med Peter Settman och Fredde Granberg (Sagor för vuxna om någon såg dem - helt suveräna!) oskar kom hursomhelst fram till mig på en mack och berättade att de behövde en bil som en riktigt j-vla looser skulle komma åka i: - "En sån som du åker i vore perfekt! Får vi hyra den?" Så, som den ödmjuke looser jag är, hyrde jag ut min Beigea (både till färg och skick) Volvo 244 -78. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Trögt? Detta års understatement. Vilka nötter det finns! ![]() http://forum.zatzy.com/showthread.ph Rekommenderar dig att radera tråden och skriva nåt i stil med att icke-ägare ej behöver besvära sig... _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Min bmw 318 med M5 motor är väl inte direkt stylad, men sänkningen och gigantiska utblåset gör den ganska juvenil.
http://fiat.mer.nu/gallery/album05 4 fälgar av samma sort som på http://fiat.mer.nu/gallery/album05/P lite solfilm är planerat till senare i vår, men kan väl kanske fixas tidigare. edit: och en fet vinge kan man säkert låna från ngn speedshop. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
Men snälla rara! Anledningen till att jag surnar till är rätt och slätt att jag blir bombad med dumma frågor som folk själva skulle kunna se svaret på om dom bara läser innantill. Jag har fått meil och PM som innhåller allt utom något relevant. Ber om ursäkt om jag tog i men har svårt att jobba med folk som inte tar reda på fakta innan dom ställer sina frågor. _________________ Roger Olsson Jaguar V8-98 |
||||
Jo men du måste ju inse att folk inte blir mer hjälpsamma bara för att du blir irriterad och otrevlig. Sen missade du ju själv att skriva att det gällde Stockholm förrän ett knappt dygn efter ditt första inlägg. om du begär att folk skall förstå vad du är ute efter så får du väl skriva det också, svårare än så är det inte. |
||||
Nu är den biten löst och jag letar istället efter en bil som kan tas för en säpobil mao tonade rutor massa antenner osv. Detta gäller även denna gången stockholmsområdet.
Förslag någon? _________________ Roger Olsson Jaguar V8-98 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1178 besök totalt |