| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
|
7913 besök totalt |
|
*** Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
Då åker vi till soliga Florida för ett rejs på den underbara banan Sebring! Rejset är ett sprintlopp över 15 varv... Vi kör med 2002-års säsong vilket innebär att vi har fyra olika bilmärken att välja mellan: Reynard, MG Lola, Lola, och Pilbeam.
Lycka till!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Håller med dej HOOPoo den kurvan är knepig + några till lol,Får se vilken dag det passar dom flesta ,Jag ska troligen köra flatout på torsdag 19 00,Men vi får se vilken dag o tid som passar best,Så det är bra om ni skriver dag o tid
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
|
|
Är inte hemma på fredag men annars är jag gärna med och rejsar hur sent som helst ...
|
|
No problema...ledig fredag,lite avkoppling med ett par
före så man håller nerverna coola
|
|
Någon som är testsugen redan i kväll?Runt 19.00-20.00???Jag är men vet ej om jag kan öppna rum
|
|
Har ni sett tråden om GTR-rejset som ska vara imorgon kl 19.00? Det är ett tvåtimmar rejs på Spa...Ska detta rejs vara direkt efter?
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Jag har ingen aning om GRT så för mej är det oitresant,Efter som jag vill köra XLMS så är jag inte speciellt road av GTR,Jag kanske blir det när originalet kommer till Sverige
PS: Niklas menar inget illa bara att jag vill köra XLMS tills jag får GTR _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Eftersom min backup la av i går efter diverse problema så väntar jag ett tag innan jag orkar mig på GTR igen.Tyvärr sa spelet upp sig helt i går och du vet vilket jobb det är att få igång det Niklas(efter all telefonterror) så det är lugnast för mina nerver just nu att bara gasa XLMS och hoppas att det funkar tillfreds ställande
|
|
Jag skulle gärna köra GTR jag med,Men efter alla problem som man läst om med det spelet så inser jag att det är inget för mej att börja laborera med innan originalet kommer till Sverige,Men om några ska köra båda i kväll så kan vi vänta en liten stund om några vill det,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Hmm,börjar känna exakt likadant som dig Kavic.Så det blir till att gasa moddar i fortsättningen
|
![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
|
7913 besök totalt |