| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Första Ferrari Enzo till Sverige
|
3 besök senaste veckan (21728 totalt) |
om ägaren själv inte har tid så kan jag, när det är dags, tänka mig att uppoffra mig och ställa upp och köra den till och från bilprovningen, vid närmare eftertanke så kan jag nog göra det med de flesta av hans bilar.... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||
och en F40.... _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||||
|
kör han alla dessa bilar eller står de bara o dammar?
har sett en F50 ute lite då och då, och det är ju inte direkt en dussinbil....
|
||||
En del av dem körs frekvent, på bana också. En del står konserverade. Han har ett par döttrar som smyger omkring i en del av dem
_________________ Fredrik Bolander --VVR-- |
||||
ooooh, dotter sa du... Och jag som är singel!
Polaren känner honom, så han kanske kan fixa en dejt åt mig
|
||||
Du ser! Ytterligare ett skäl att överge jänkejärnet och gå med i TVR-klubben
_________________ Fredrik Bolander --VVR-- |
||||
Då blir jag ju bara en i mängden, på detta sättet är jag unik!!!
|
||||
|
www.ferrari.stick.by
Vår vän i Malmö är och förblir den ende svensk som lyckats köpa en Enzo ny direkt från fabrik. Varken Per Gessle eller någon annan rik svensk kvalade inte in. Dock så tror jag dessa grabbar med stor plånbok kanske lyckas få tag i en "begagnad" till ett överpris på några miljoner.
Ni som är Ferrari intresserade borde hålla ett utkik på den här hemsidan: http://www.ferrari.stick.by Ha det bra. M.v.h. Henrik _________________ Henrik Ferrarifreaken Berggren |
||||
Den tre-smilie-kombinationen fick mig verkligen att skratta väldigt väldigt högt
(min fru undrade vad jag höll på med )
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Han har väl redan ett par stycken röda innan, men en Ferrari skall vara röd!! _________________ Christian Ryman BMWCS #2928 |
||||
|
Igår såg jag en svart på Discovery, den passade perfekt i det då den såg väldigt mycket elakare ut.
Fast jag hade nog även kunnat stå ut med att köra en grisrosa också... _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
![]() |
Bilder o videos
Första Ferrari Enzo till Sverige
|
3 besök senaste veckan (21728 totalt) |