Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 9940 besök totalt |
Jodå, den försvann till Göteborg i oktober, och jag saknar den INTE! Visserligen sjöng den rätt bra, men det var för sällan den gick riktigt som den skulle. Planen för framtiden (utan att sätta några som helst tidsramar) är en bil anpassad för Roadsport C och PCS-R klass 3. Samtidigt som den skall vara uthärdlig på gata och funka i slalomsammanhang. Vi får väl se hur det går... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
AHA! Trevligt! ![]() Får väl bjuda in mig på garagebesök när jag är nere och bygger hus på vindarnas ö. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
|
||||
Du har väl mer än en röd turbo Cup att jaga? ![]() EDIT: oj vilken gammal tråd som väcktes till liv.. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Nämen gammal tråd.. men wtf.. fyller väl på
![]() Jag har, en alldeles första årsgång av en 944 N/A .. dvs en 82:a ![]() ska desvärre hålla på o förstöra det goda vinet lite.. genom att förfina det med lite puts o kompressor (för att kompensera för stereo-installationen ![]() _________________ //Pierre Broberg Mercedes C180K |
||||
Jo, det är sant! om jag kommer utan för garagedörrarna denna säsong ![]() ![]() /Björn ![]() _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 9940 besök totalt |