Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16 >> 26424 besök totalt |
Det är bara att konstatera Lestrup är kungen av Racetown och tyvärr åkte han ifrån mig även när vi var nere i Norrköping. Han är mao överjävlig just nu när det gäller hyrkart, skulle vara kul att se honom i en potent racerbil, i tävlingskart har han ju redan visat att han är på G.
![]() _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
Kanske vore bättre att träna på banan? ![]() ![]() ![]() _________________ Stefan Atterhall Alfa Romeo Alfasud TI 1,7 8V -78, #16 CAR Challenge (klass II) www.carchallenge.se |
||||||
Nja, det gör jag nog i lämplig utsträckning. Problemet har dock börjat bli konditionen märker jag, varför besök på gym förefaller vara en utmärkt lösning... |
||||||
tjipp tjopp!
![]() kan men största sannolikhet avslöja varför det va så grymt bra fäste i söndags kväll! inte för att jag tycker de e kul att försöra de roliga men jag såg på måndag morgon när jag kom till jobbet och skulle byta bilar att de va nån eller flera bilar som läcker olja. Och ni vet ju hur det blir efter ett tag! men tiderna kommer att kvarstå iom att det inte var någon plugg som gått utan troligtvis bara nån packning. när jag fick höra tiderna önskade ja att ja inte hade åkte hem. ![]() ![]() men jag måste hålla med Peter att Fredrik är KUNGEN PÅ RACE TOWN! sätt en bra tid och han slår den. jämt. helt osannolikt ibland. men det är bara att ![]() MVH Peter "Myran" Ahlsved ![]() |
||||||
Fan vad skönt att läsa det där med oljan. Jag som hade tänkt avanmäla mig och börja med schack. Nu önskar mest att jag hade pallrat mig dit. Kan ni inte släppa ut olja lite fler gånger? _________________ Erik Lundkvist |
||||||
I'll just pretend I didn't see that one ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||
olja kommer det alltid att finnas på banan. vare sig man vill eller inte. ![]() |
||||||
Jag ser helst att ni alltid "vattnar" banan med rätt mängd olja för att få det underlag som ger bästa möjliga fäste ![]() _________________ Erik Lundkvist |
||||||
|
||||||
haha...
ja föresten! när ni är och tjuvtränar nu så får ni vara snälla! för vi har lite folk som provjobbar! blir jobbigt om ni skrämmer bort dom! ![]() |
||||||
Åh... Då ska vi inte prata om min kondition - jag brukar ju leka gym på banan. ![]() ![]() _________________ Stefan Atterhall Alfa Romeo Alfasud TI 1,7 8V -78, #16 CAR Challenge (klass II) www.carchallenge.se |
||||||
haha... stefan du kan ju försöka iaf! ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
Nåååå? Var det några som var där och tränade? Gick det fort? Själv var jag hemma och försökte kurera mig från en elak förkylning... Många vitlökar har det blivit under veckan. Kan jag inte köra ifrån er så får jag försöka rubba er fokus med min stank... ![]() ![]() _________________ Stefan Atterhall Alfa Romeo Alfasud TI 1,7 8V -78, #16 CAR Challenge (klass II) www.carchallenge.se |
||||||
Jodå, ett helt gäng. Däremot verkar det vara nya framdäck på kartarna vilket gör de mer understyrda än en oljetanker utan prOpeller. Att det borde vara dags för en översikt, servicemässigt, av kartarna gjorde väl också sitt till när det gäller de lustiga tiderna...
(man var alltså riktigt duktig om man kom under 27 sek...) |
||||||
Kom igen nu, Lars! Du ÄR riktigt duktig! Fortsätter det så här så dröjer det väl inte länge förrän du får ta steget över till proffsgänget.... Eller kommer du att instifta en Proffs Light så att även jag kan få vara med? Snälla...?
![]() ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16 >> 26424 besök totalt |