Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1 besök senaste veckan (1754 totalt) |
S: BMW 518iS -87
Kommer att sälja min E28. Alltså en 518iS -87 Silvermetallic Svensksåld ![]() En ägare 87-89 och en ägare 89-04 Servad på verkstad fram till 24000mil enligt serviceboken. Nu har den gått 27000mil. Jag bytte olja och filter när jag köpte den i höstas. Mycket fräch inuti. Utrustning: Extra mycket plysch mot vanliga 518i, stolsvärme, servo, kasettradio, sommardäck på alu, vinterdäck på plåt med BMWorginalkapslar samt ett klädsamt avtryck från en lyktstolpe på högerbakskärm. ![]() En del ful rost på men lacken är fin. Bilen kommer att besiktigas på torsdag. Bilder har jag inga men kan ta i morgon. Pris: Det beror på hur besiktningen går på tors (vill man köpa den obes så går det att ordna med iofs) PMa, maila eller ring om du har frågor eller har ett behov att köpa en bil. daniel.magnusson@attitudemotorclub.com 070 4545220 Edit: glömde ju att den har elhissar, taklucka och centrallås med. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Re: S: BMW 518iS -87
Undra hur detta kan vara möjligt med denna typ av bil... ![]()
Standard ju... ![]() Men absolut nödvändigt i en direktionsvagn av kaliber. |
||||
|
||||
Nu är det besiktigad med varierande resultat.
![]() 4 anmärkningar: batteriet löst. - glömde skruva fast det i morse ![]() Bromsljus lyser inte. - blinkade till och sen slutade de att funka i hallen > ![]() Läkage avgassystem. - Suck! Styrning, ingen återgång. - förmodligen så sitter kuggstången snett eller är dålig. Annars rent. Skönt att det inte var några rostanmärkningar i alla fall... ![]() seså, kom och köp. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Å som vanligt dyker KL in och ger sken av att visa intresse bara för att reta mig... ![]() ![]() |
||||
Ja det tycker jag, så klart. Felen är inte speciellt svårlagade. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Han var faktiskt före dig. ![]() Men kom hit båda två så kan ni bjuda över varandra ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Det är faktiskt Jenny som vill ha något att åka till o från jobbet med. Något som kommer att bli högst aktuellt om allt går som det ska kommande två veckor. _________________ /Kristian Elisson |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
1 besök senaste veckan (1754 totalt) |