Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Volvo Amazon B20 -64 | << 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (13569 totalt) |
ja... det är möjligt Det är mycket som är som det ska vara på den här bilen om det är någon som har grill halvorna med dom tjocka ribborna? Dom är så jäkla mycket snyggare, eller om någon har lite B20 trim får man också gärna höra av sej.... nu är den ju lite _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
Jag har grillhalvor till en 65 (tror jag) om du är intresserad skicka ett pm _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||
Besiktade idag.... blankt papper
Trots att jag inte hade nån krängningshämmare, ena skärmen satt löst och att man nästan inte kom åt handbromsen pga dom nya stolarna.... man måste ju ha tur ibland!!!! _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
Nu har man antagligen köpt ett turbokit till pärlan!
Har betalt och killen skulle skicka me bussgods idag. Någon som vet hur lång tid det tar från Umeå till Strängnäs ungefär? Går bussarna med jämna mellanrum eller? Men iallafall, en 240 turbo koppling ligger i garaget, sen är det bara att se hur mycket lådan håller för! Jaja, dessvärre är man inte hemma nästa vecka så det kommer ta lite tid innan det kommer på! _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
Våra race- och banåkarbilar Volvo Amazon B20 -64 | << 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (13569 totalt) |