| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
LISTA med ALLT man behöver för att spela online
|
914 besök totalt |
|
Kan ingen skriva ihop en lista med filer som man kan ladda ner för att kunna köra i er serie.. Spelet måste man ju ha från början, altså F1 2002. Det är lite jobbigt att hoppa fram och tillbaka mellan länkar som ni har skrivit in i forumet.. Hoppas det kan lösa sig, om ni behöver plats på en www server så kan jag stå till tjänst med det, men den är inget vidare snabb ca 20Kb/sek _________________ ///Mums vad gott det är.. |
||
Sen har du en bra början med länkar här: https://rejsa.nu/?forum/viewtopic.ph Finns det några viktiga länkar som fattas där som finns i andra trådar så lägg gärna dit dom i den tråden _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Sorry ang. namnet..
Men nu kom vi ju till det som jag sa att det är ju bara jobbigt att ha en massa länkar att kolla in på.. jag har letat runt som en galning på dessa länkar som sedan länkar vidare till nya länkar osv. Kan man inte ha alla saker på samma plats..??? _________________ ///Mums vad gott det är.. |
||
Kolla i min signatur så finns det en länk till hemsidan för GTR2002serien vissa av hos här på forumet är med i... Till nästa sässong kommer det komma upp en bättre sida med bättre information! Utöver serien brukar vi köra lite smårace under veckan och även en del GPL ibland. |
||
|
Jag skulle faktiskt också vilja ha en sån lista. Gärna med kronologisk ordning på vad man skall hämta, var och i vilken ordning det skall installeras.
Sugen på att vara med om min dator pallar spelet dvs (återstår att se). Är förresten F1 2002-demon bra att testa med? |
||
|
_________________ /Joakim Janas |
||
Tack! Återkommer när jag testat ut om datorn orkar. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
914 besök totalt |