Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4452 besök totalt |
Re: Lite dyrare än räknat
300kr/kvm per månad????? Det är 90000:- i månaden för den lokalen! ![]() ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Re: Lite dyrare än räknat
Det är ju svindyrt, vem har råd att betala 7200:- spänn i månaden för en liten mekplats (4*6m)? _________________ Anders Hansson |
||
ja, jag tänkte också att det skulle vara 300 om året, men när jag frågade så sa han månad.
orkar inte ringa killen igen, men om någon känner för att deala med honom så finns det plats för ca 10-15 bilar där. Jag är med på en plats om det är årspris vi talar. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
Men i annonsen står ju:
I Staffanstorp, 300 m2, passande till förråd, garage el annan verksamhet. Portar genomgående, fullhöjd. Uthyres med eller utan värme. Kontakt endast per tel 0709-114639 Där står inget om priset utan bara att lokalen är 300kvm. ![]() _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
Nej, det står inget om priset, men jag ringe honom och frågade. Mycket möjligt att mina kunskaper i skånska är bristfälliga men jag uppfattade det som 300kr i månaden.
Man kunde även hyra 2/3 av ytan också om man ville. Någon som är driftig och säljar typ kan väl kontakta honom och göra en deal. Jag är på för 300kr året per kvadrat meter. Det var golvvärme i lokalen också.. härligt när man ska meka... ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4452 besök totalt |