Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3197 besök totalt |
Jag förundrades över hur fort Kent kunde åka med sin blåa M5 på en Sviestadskörning jag var på för en massa år sedan. Jag vill minnas att han iofs hade bra däck men den bilen gick fruktat fort både i kurvor, på rakor och vid inbromsningar. ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
You should see the blue 993 RS ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||
Undrar hur mycket utökat skinn väger gentemot en Sparco stol
![]() Verkar som att affären blir av, bara Minin blir såld snart... Får väl visa alla skeptiker att det går och svänga med en lite tyngre bil. Tackar för all input. ![]() _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||
Det går att köra fort med en M5, den gick ju som ring taxi ett tag.
Jag hade en 540iA, på bana var det kul men tung bil och automat lirade inte väl ihop efter en dag. Får du loss en 3.6 för 50-60k så KÖP!, svårt att hitta en bil som håller bättre. _________________ Kör cheva numer. |
||||
Rekomenderar denna: (en nära kompis till mig)
http://autopower.se/powerborsen/bmw. den har ett ny "sportig" hjulupphängning som gått 1000 mil bara. Välservad å bra.. BRA PRIS!! _________________ Mathias Lövdblad |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3197 besök totalt |