| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2002serien Race 9 - Laguna Seca 030302 - Anmälan!
|
2808 besök totalt |
|
http://gearbox.mart-in.com/
och gå in i Setups sen trycker du på en GTR-bana och letar efter hans namn. Spara filen och packa upp den med Winzip i mappen ...\GTR2002save\DITT NAMN\settings Där ser du en massa andra så kallade .svm-filer. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Hur tycker ni vi ska göra med det här loppet? Det blir väldigt skeva resultat... Två av sex pers på server1 visste om att man behövde tanka i bensin för 20 varv för att komma runt 15 varv - resten av oss var tvungna att gå in i depå eller fick bensinstop... Var det ingen som fick problem i server2? De som visste om felet med bensinförbrukningen kanske nämnde det hos er?
|
||
|
Nej, de var ingen som sa någonting om bensinförbrukningen på server 2.
De var just detta som kunde bli problem om man inte tankade ner den game.gdb filen (eller va den hette), jag frågade innan vi startade på severv 2 om alla hade tankat ner filen och det verkade som alla hade gjort de, men jag vågade ändå inte chansa när jag visste vad som kunde hända, därför tankade jag i mer bränsle. Tydligen så var de någon/några som inte hade tankat ner filen (på båda servrarna) eller så var de något annat fel, jag vet ifan
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Jag tankade ner game-filen men det vara samma sak för mig. Det sa slurrp i tanken!
Jag tycker att denna omgång var lite stulig men att vi ändå godkänner den. Detta är sånt som händer! Jag kikade på det i går och tittar man på snitthastigheterna så kan man lista ut plats 1-11, så jag tycker att vi kör. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Håller me Tankade också ner game.gdb-filen - mycket skumt att det ändå strulade... För framtiden - om man vet om att en bana är skum i skadar det inte att ta upp det i forumet så alla vet om det! |
||
Man kan inte gå på snitthastigheter iom antal varv är fel. HOOPoo skulle kolla igenom replayen idag så får vi se vad han säger. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR2002serien Race 9 - Laguna Seca 030302 - Anmälan!
|
2808 besök totalt |