| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Grand Finale XLMS (900) @ LeMans - INSTÄLLT ***
|
4114 besök totalt |
|
Lyckas inte att åka av med flit
och här kan du ladda ner banan Fredrik: http://www.pumams.com/download/track
|
||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Hoppas det blir likadant i racet oxå hehe...blir det något testrace innan helgen?och hur många varv etc hur många race blir det???
|
||
|
Fredric: Lägg mappen nlemans ibland dina banor. Gå in i banans gdb-fil och skriv så här:
nlemans { Filter Properties = 3 A3 B3 C3 D3 RaceLaps = 10 Attrition = 0 TrackName = LeMans, Night Sen så går du in i filen ALMS2003_A3.gdb och ändra här: // Game/Season Info: Game Name = ALMS 2003 Season - P900 only Game Filter = AND: A3 DefaultScoring { RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 Practice1Day = Friday Practice1Start = 03:00 <--- Practice1Duration = 60 Practice2Day = Friday Practice2Start = 04:00 <--- eller Practice2Duration = 60 Practice3Day = Saturday Practice3Start = 9:00 Practice3Duration = 45 Practice4Day = Saturday Practice4Start = 10:15 Practice4Duration = 45 QualifyDay = Saturday QualifyStart = 13:00 QualifyDuration = 60 QualifyLaps = 12 WarmupDay = Sunday WarmupStart = 9:30 WarmupDuration = 30 RaceDay = Sunday RaceStart = 14:00 RaceLaps = 600 RaceTime = 1440 samt gå in i din plr-fil och ändra följande rad: Night Lighting="0.00000" // 0.0 (night light level) to 1.0 (disabled) Sen är det bara att köra... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Du behöver ingen knapp för lyset...om du gör som jag skrev ovan så sätts det på automatiskt. Har det inte gjort det har du gjort något fel...
||
I normala fall behöver man en knapp för lyset eftersom man blinkar med det. Men när man kör i regn eller på natten kommer de på automatiskt. Man ser det som två klara ljuskäglor framför bilen. Det går inte att missa... Kör du på Training Day eller Race?? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
För tillfället så bryr jag mig ingenting om simracing för om 4 timmar blir vi hämtade och då bär det av till nordligare breddgrader för att insupa Swedish Rally!!!Kommer hem vid 20.00-21.00 i morrn kväll och så bär det kanske av dit igen på lördag morgon...vi får se hur det utvecklar sig men lägger väl ut en eller en annan bild i Bilder o Videos tråden.Ska även filma fast med digitalkameran så kvaliten blir mindre bra men ljudet brukar bli kanon
|
||
|
Vi ser fram emot lite bilder Schumi!!!
Förresten så kan ni ställa in gdb-filen på 10 varv...då blir det första rejset 5 varv (ca 20 min) och det andra 10 varv (ca 40 minuter). _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Tråkigt detta men jag kommer med största sannolikhet inte kunna delta i avslutningsrejset ...
... Tiden räcker helt enkelt inte till. Förutom det här evenemanget har jag race på lördag och söndag med GTP-modden och Nascar cup på måndag. Går det verkligen inte att förlänga tiden till 34 timmar per dygn??
Ha ett bra race ni andra och Lycka Till ....
|
||
Tråkigt att du inte kan vara med Cawwa!!!!! Antingen har dygnet för få timmar eller så är du med i för många ligor.... Du vet väl att man bara behöver vara med i en liga...Rejsa.nu på söndagar!! hehe
||
|
Här är bilderna från idag men tyvärr lite suddiga pga att röken la sig så fokus blev på den istället för på bilarna
: http://www.mydigitalphotos.org/index |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Grand Finale XLMS (900) @ LeMans - INSTÄLLT ***
|
4114 besök totalt |