Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9 besök senaste veckan (7718 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anderstorp (långa). Skulle vara kul att prova den där 4:e växeln någon gång. Skulle även vara kul att köra ifrån en gul bil på någon bana och då är nog mossen lämpligast.
![]() Mo i Rana lockar också stort men pga. avståndet får den nog vänta. Gotland ring ska även den bli kul att testa när det är färdigbyggt. Falkenberg är nog också utmanande men där verkar det inte vara så fett med gatbilsträffar. _________________ /Klas Pihl |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tja egentligen skulle jag vilja kryssa Gotland (okörd ännu) eller ACR (vill tillbaka
![]() Varför är inga norska eller finska banor med? Så jag väljer Gelleråsen av diverse andra skäl. ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
Lade min röst på Falkenberg, har inte åkt där på flera år och nu är den ju delvis omdragen.
Ska bli kul om nu inte ett projekt på jobbet kolliderar RHK-tävlingen där. För övrigt är ambitionen att åter åka HGR på Avhenisto i Hämeenlinna (stavning?) Den banan slår allt i Sverige med hästlängder! Ej provade Gotland, oräknat, men det är ju ingen racerbana, bara en trafikövningplats! I alla fall tills dom fått färdigt avåkningszoner, räcken, etc och framför allt en banlicens, så att man kan köra race där, Innan dess totalt ointressant! ![]() F.ö. lockar ett historiskt 1000 km lopp på Spa, men budgeten sätter nog P tyvärr. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
Jag röstade på Kinnekulle, för att jag tycker att den är så vansinnigt kul!
![]() ![]() Hade Knutstorp legat närmare mig så hade den kanske tagit poängen. Gotland skall provas, men inte i år. Det jag ser allra mest fram emot är trots ovationen ovan (häpp) är resan till Eifel och... ![]() Dessutom: I år skall jag köra HELA slalomcupen med PCS väst... ![]()
Anm: Nej, den heter Sviestad... ![]() _________________ /Mathias |
Utan tvekan Ahvenisto/Hämeenlinna. Målet är att ta mig dit i augusti och köra "Historic Grand Race".
![]() Av de svenska banorna ser jag fram emot att återse Kinnekulle efter ett par års uppehåll. _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
Röstade på Gotlandring, eftersom inte den riktiga ringen fanns med som alternativ.
Har bara kört första etappen som byggdes och den var väl kanske inte sådär jätteupphetsande med Passat varianten. Jag "råkade" befinna mig på husvagnssemester på Gotland under deras invigningshelg i slutet på juli 2003 och fick ta "dragbilen" och ratta runt med. ![]() Ser fram emot att få testa etapp två i år och den här gången med Lådbilen!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
Röstade på Gelleråsen... "hemmabanan" som jag aldrig har testat men velat testa så många gånger...
Kinnekulle ligger som stark tvåa.. vill testa den med kadetten istället för som i fjol volvo940GL ![]() |
Tycker att det är superkul att vi fått en ny bana faktiskt! Så jag hoppas att allt går som det ska i den ön så att vi får en hel bana snart! ![]() Magnus, du glömde "Jag längtar till vilken bana som helst så länge jag får köra av mig snarast"-alternativ ![]() _________________ Rachid Rachid |
Gunnar, i år blir det GR, det vet du... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Tycker alla banor jag kört på varit roliga. Vill testa sviestad och gelleråsen med kadutten.
Sen ska kinnekulle bli kul att ratta runt med alla nya modifieringar. Tror nämligen inte dem biltemadämpare som satt på bilen vid inköp var nåt vidare ![]() _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
Precis som Bosse och Markus skulle jag vilja testa Ahvenisto/Hämeenlinna.
Men jag röstade på Mantorp pga av att det är två år sedan jag körde där sist. (Knutan är annars favvon i Sverige och Ringen favvon alla kategorier.) _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9 besök senaste veckan (7718 totalt) |