Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3556 besök totalt |
Jag har problem att efter att ha postat ett inlägg och får upp "mellansidan", där det står att inlägget är inlagd och jag kan välja att gå till inlägget eller forumlistan, så står jag kvar där. Förut var det några sekunders delay innan jag automatiskt kom till mitt postade inlägg.
Är det mitt eller serverns problem? _________________ /Anton Lillsund |
||||
Men... när jag tittar på din tråd så är det 6 sidor och funkar helt korrekt ![]() Kan du ge exempel på en tråd som du ser visar 0 svar fast den egentligen har svar? Jag kan inte se nån med min browser här nämligen... Skumt problem! _________________ ![]() |
||||
Det mesta nya är ok men lite saker man väl vara petig på (det finns inget bättre sätt att få feedback än genom att göra en ändring utan att fråga):
Kör Firefox förresten Lite stor/klen font på "Nyheter" osv uppe till vänster. Jag tog det för fel på "koden" från början ![]() Kopiera mm knapparna fungerar inte på Ladda Bilder-sidan Det ser lite blaffigt ut med stor fet text för Forumlistan > osv. Men jag har lite allergi mot slöseri med yta (en massa kanter och bars hit och dit gömmer informationen). om detta bara är fontstorleksproblem för mig så blir ju allt mycket enklare (tomytan under reklambannrarna är väl en effekt av detta?) Jag brukar inte gilla mouseovermenyer men har kommit på mig flera gånger med att använda den ![]() Nåt jag inte gillar däremot är att Sidtiteln på söksidan numera är så lång. Det var så mycket enklare att hitta "alla olästa" i backmenyn när den hette "Rejsa.nu: Sök". iLandsproblem? |
||||
Som flitig användare av Bakåt knappen stör jag mig lite på att menyn poppar upp och skymmer en del, man passerar ju nästan jämt över forum navigeringen så det blir en stor ruta i vägen. Kanske skulle å och förlägga den någon annanstans på sidan
![]() ![]() |
||||
På jobbet envisas dom med att ha mouseovermenyer längs hela övre kanten, när man fällt ner en så "lossnar" den aldrig utan att bli ersatt med en annan. Det finns inget som inte går att göra värre ![]() Kanske kan man slå av den med inställningar i cookien för de som irriterar sig tillräckligt. |
||||
Nu får jag dubbla uppsättningar av Nyheter mm högst upp. Hela den bitern kommer två gånger men bara med reklambanner i den övre. Detta endast i Trådar, Svara på ämne och vissa söksidor.
Mangnus ![]() ![]() Edit: och nu förvann reklamen. Och söksidan heter "rejsa.nu :: Sök" igen ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jag fick också samma dubbla huvud. Provade att ladda om, börja om från huvudsidan (rejsa.nu) Nada effekt!
Det löste sig genom att starta nytt fönster och gå in på nytt via huvudsidan. Kör NS7.2 _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
|
||||
Ja verkligen lustigt, nu idag verkar allt vara i ordning ![]() |
||||
Magnus: Finns det någon möjlighet och få en indikation på vilka forum som har nya inlägg i forumnavigeringen på samma sätt som syns på forumlista sidan?!
|
||||
Nånting som stör lilla mig alldeles fruktansvärt är....
![]() ...att rubrikerna längst upp till vänster inte är vänsterjusterade efter sin kolumn, dvs att den högra kolumnens textlänkars första bokstav bildar en rak linje. Tänker på det varenda gång jag ska till att klicka på "Nytt". Eftersom jag gör det rätt så ofta så är inte CEFD* inte långt borta. ![]() Med CEFD menar jag... vadå? Det får ni gissa er till.... ![]() |
||||
Jo, jag vet. Det är det som är så irriterande eftersom symmetrin på vänstersidan försvinner...
|
||||
Jag delar din åsikt. ![]() okej, ingen jättegrej men det skulle se mycket bättre ut med vänsterjusterad text och en fontstorlek som överensstämmer med samma rubriker på förstasidan (vilket Niklas redan har påpekat tidigare i tråden). _________________ Henrik Andersson ![]() |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3556 besök totalt |