Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1594 besök totalt |
Var regbesikta i skåne??
Hej allesammans! Jag kommer förhoppningsvis snart ha en bur i min bil och behöver då regbesikta bilen. Jag ringde idag till stationen i Eslöv (har bara goda erfarenheter från dem) men det visade sig att jag inte kunde göra det där förrän slutet på Maj ![]() ![]() (Ni får flytta tråden om ni vill, jag vet inte riktigt var jag skall posta den... ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
|
||||
Bor i Eslöv men vi har valt att regga både a-traktorer och rallybilar i Hässleholm i stället..
Har fungerat bättre än klockrent!! /ted |
||||
Jag regbesiktigade BMWn med bur på Valdermarsro i Malmö. Dom verkade lite sura & tvära när man kom med bilen, men när dom märkte att den var i bra skick och att man ansträngt sej lite för att göra den "gatvettig" så var det inga problem alls.
|
||||
I kristianstad säger vi hässleholm
![]() Jag har iofs aldrig besiktigat någon ombyggd eller race-bil där, men vad gäller vanliga bruks- och gatbilar är de kanon ![]() edit: lätt modifierade gat/banåkabilar har heller aldrig varit några problem _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
Vänta lite med detta Ediie, jag har ju kontakt med anläggningschefen för Gunnesbo som är Uffe K:s svåger
![]() Ska ringa honom snart ang besiktning av 68:an kan ju höra om han kan tänka sig att besiktiga din med ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Här finns fler som vill regbesiktiga.... i framtiden ![]() |
||||
.. att jag inte tänkte på det ![]() ![]() ![]() ![]() Björn -> Vi behöver snackas vid... ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
You're welcome! ![]() _________________ Patrik Ljunggren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1594 besök totalt |