| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Grand Finale XLMS (900) @ LeMans - INSTÄLLT ***
|
4114 besök totalt |
Har precis installerat banan och fixat filerna - men 4st är ingen höjdare. Kanske vi skall kora en vinnare, utan final. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Säger bara så här att då har man suttit och tränat i onödan igen då...suck...men som ni skriver så är inte LeMans någon höjdare med 4 pers.Börjar fundera på att bara köra bilspel sporadiskt hädanefter och satsa lite mer på CS.GTR var väl inte riktigt det jag förväntade mig tyvärr så nu är bara frågan hur man ska ställa sig till 6-8 maj...om man inte känner för att köra GTR så blir det nog tufft att bli något bättre tills dess så jag ska ta egen ställning till detta inom närmsta veckan.Tack för ordet.
|
||
|
Då ställer vi väl in dagens lopp!!!
Slutresultatet blir då så här: (om alla räknar bort sina sämsta lopp) 1. Kavic 56p (65 -DNS(lopp1) -5 (lopp 3) -4 (lopp5)) + 22 p för Race10 i Portland = 78 p 2. Cawwa 54p (55 -DNSx2(lopp4,5) -1(lopp1)) + 16 p för Race10 i Portland = 70 p 3. Schumi 50p (65 -5x3 (lopp 2,4,9)) + 11 p för Race10 i Portland = 61 p 4. OveM 41p (41 -DNSx3(lopp2,5,6)) + 10 p för Race10 i Portland = 51 p 5. NiklasM 33p (37 -DNS(lopp9) -1(lopp7) -3(lopp1)) + 6 p för Race10 i Portland = 39 p 6. HOOPoo 26p (5) 7. Totte 16p (2) 8. JRT 13p (6) 9. Nisse 10p (5) 10. Stig RC 9p (4) 11. FredrikC 6p (2) 11. Barneby 6p (1) 13. CWaltgard 5p (1) 14. Stingray 4p (2) 14. fuZe 4p (1) 16. MartinS 3p (2) And the winner is KAVIC!!! Grattis!!!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Tack alla,synd bara att det inte blev race som avslutning + att det hadde var it roligare att vinna om fler varit med,iof så hadde jag knappast segrat då lol,Men det har varit många täta o kul race ,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
|
||
|
Jag beklagar att jag inte var med dom sista gångerna.
Men ärligt talat så tröttnade jag på att alltid harva sist eller näst sist. Jag hade inte möjlighet och inte heller lust att träna så mycket som behövdes och då får man ju skylla sig själv.
Trist avslutning på en kul och bra arrangerad serie som legat på rätt nivå! Rejsanivån!
Ett stort tack Niklas och grattis Kavic!
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Hmm...
|
||
en annan var ju med och slogs om top3.. dock top3 sista platserna...
och ja Niklas är bra på att arrangera race
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Grand Finale XLMS (900) @ LeMans - INSTÄLLT ***
|
4114 besök totalt |