| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
*** Spontanrace GTR @ Donington, söndag 27 febr ***
|
2623 besök totalt |
|
Jag hann inte köra ett varv förrän det var någon som tyckte att jag inte skulle vara med längre
|
||
|
Trist när sånt händer Stacken!
Förlåt om jag var på någon.... Tack för hosten Biggie...(kan ingen säga åt honom att regga sig här på rejsa??) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Nu är iaf racet över, och vad jag kunde se så klarade sig dom flesta utan några större problem under spelets gång.
Själv har man ju bara sig själv och sin gasglada fot att skylla, för man fick åka karusell ett par gånger ut ur dom långsamma böjjarna. Mest upprörd vart ag när jag hade 5:e-platsen som i en ask på sista varvet, och gjort en helt galen inbromsning inför en kurva som aldrig orsakat problem förut. Det ledde till att jag flög ut djupt i lekakulorna och att man slutade 8:a.
Hur som helst så tycker jag racet var mycket roligt. Jag hamnade i några täta fighter som utmanade lite och laggen störde aldrig. Något som var lite jobbigt var att Vertigon inte har någon sid- eller backspegel (inte vad jag kunde se iaf), vilket gjorde att man fick använda sig utav ljudet för att lista ut om någon låg på insidan eller så. _________________ 200sx S13 '93 OGS #202 - Jonas200sx |
||
Använd virtuel mirror - funkar fint _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
![]() |
Racingsimulatorer
*** Spontanrace GTR @ Donington, söndag 27 febr ***
|
2623 besök totalt |