Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
*** Spontanrace GTR @ Donington, söndag 27 febr ***
<<   1, 2
2623 besök totalt
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004

Samma här

Växjö
Här sen Sep 2004

Nu är det bara SSRs race kvar på servern!?

Malmö
Här sen Jan 2005

Servern är omstartad nu

Växjö
Här sen Sep 2004

Uppe igen nu!

Malmö
Här sen Feb 2003

Jag hann inte köra ett varv förrän det var någon som tyckte att jag inte skulle vara med längre thumbs down .

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Trist när sånt händer Stacken!

Förlåt om jag var på någon....

Tack för hosten Biggie...(kan ingen säga åt honom att regga sig här på rejsa??)

Team Swedish Racing Mates
Citera
Jonas Petersson

Här sen Jun 2003

Nu är iaf racet över, och vad jag kunde se så klarade sig dom flesta utan några större problem under spelets gång.

Själv har man ju bara sig själv och sin gasglada fot att skylla, för man fick åka karusell ett par gånger ut ur dom långsamma böjjarna. Mest upprörd vart ag när jag hade 5:e-platsen som i en ask på sista varvet, och gjort en helt galen inbromsning inför en kurva som aldrig orsakat problem förut. Det ledde till att jag flög ut djupt i lekakulorna och att man slutade 8:a.

Hur som helst så tycker jag racet var mycket roligt. Jag hamnade i några täta fighter som utmanade lite och laggen störde aldrig. Något som var lite jobbigt var att Vertigon inte har någon sid- eller backspegel (inte vad jag kunde se iaf), vilket gjorde att man fick använda sig utav ljudet för att lista ut om någon låg på insidan eller så.

200sx S13 '93
OGS #202 - Jonas200sx
Citera
Rogge
STENUNGSUND
Här sen Jan 2004

Jonas Petersson skrev:
Nu är iaf racet över, och vad jag kunde se så klarade sig dom flesta utan några större problem under spelets gång.

Själv har man ju bara sig själv och sin gasglada fot att skylla, för man fick åka karusell ett par gånger ut ur dom långsamma böjjarna. Mest upprörd vart ag när jag hade 5:e-platsen som i en ask på sista varvet, och gjort en helt galen inbromsning inför en kurva som aldrig orsakat problem förut. Det ledde till att jag flög ut djupt i lekakulorna och att man slutade 8:a.

Hur som helst så tycker jag racet var mycket roligt. Jag hamnade i några täta fighter som utmanade lite och laggen störde aldrig. Något som var lite jobbigt var att Vertigon inte har någon sid- eller backspegel (inte vad jag kunde se iaf), vilket gjorde att man fick använda sig utav ljudet för att lista ut om någon låg på insidan eller så.

Använd virtuel mirror - funkar fint

Team Nordic Racing
Citera
Kemzon
Umeå
Här sen Feb 2005

Det var ett kul rejs.. jag tycker det funkade mycket bra, även om man inte kunde hänga med de snabbaste,, men kul iaf

*** Spontanrace GTR @ Donington, söndag 27 febr ***
<<   1, 2
2623 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande